Mega zaskoczenie. Jeżdżę głównie po mieście. Wcześniej miałem Audi A4 B9 2.0 TFSI 250 km quatro, którego utrzymanie i eksploatacja kosztowała krocie, a nie było nawet gdzie wykorzystać potencjału auta i oczywiście co do napędu samochody nie do porównania to i tak BMW super daje radę - myślałem, że będzie gorzej, a tu bez problemów i kompleksów można się sprawnie i z frajdą poruszać. Przy tym spalanie jest jak najbardziej akceptowalne. Napęd na tył daje sporo frajdy, a samochód świetnie się trzyma drogi.
Auto z piękną stylistyką więc cieszy oko. Wnętrze wykonane na poziomie A4, super jakość materiałów - przynajmniej w wersji Luxury. No i bajeczne wyciszenie. Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów poprawna, bez szaleństw ale przyzwoicie.
Są denerwujące rzeczy takie jak zaciekające szyby boczne i niedotarta szyba przednia, średnia jest też widoczność (przód tył) ale systemy nadrabiają więc ciężko powiedzieć, że to jakaś straszna wada. Na pewno warto wziąć virtual cocpit, który mimo, ze dość kontrowersyjnie wygląda to w efekcie jest świetny. Nagłośnienie ? Gra super, ja mam HiFi i tu warto jednak rozważyć dorzucenie HK.
Generalnie polecam.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 318i 156KM 115kW
[l/100km]