Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna M

Rafał, 3 lata temu
Silnik 3.0 M340i 374KM 275kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna M 3.0 M340i 374KM 275kW od 2019 - Oceń swoje auto
4,86
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Samochód w pełni spełnił moje oczekiwania - 10/10. Dynamika, kierowanie, dźwięk - wszystko perfect. Prawdziwa, całościowa ocena powinna być 5,00 . W niektórych kategoriach jak np. widoczność muszę dać niepełną ocenę bo znam auta o lepszej widoczności ale przecież tego się spodziewałem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo szybkie auto , realnie 4,1 s do 100 km/h. Nie czuć prędkości aż tak jak to widać w prędkościomierzu lub lusterku. Samochód bardzo pewny w prowadzeniu .
5,0
Skrzynia biegów
Szybka skrzynia, bez zarzutu. Nie zdarzyło mi się do tej pory aby się zamotała. Odczytuje intencje kierowcy.
5,0
Układ jezdny
Odpowiednio czuć drogę. bez zarzutu. Adaptacyjne zawieszenie zmienia charakter w zależności od trybu jazdy . W wersji komfortowej auto jest zwarte ale nie sztywne, przy tym zaskakująco ciche. Bardzo pewne trzymanie drogi .
5,0
Karoseria
Trudno coś powiedzieć więcej gdyż auto jest nowe.
Komfort
4,0
Widoczność
Sporawe słupki i niezbyt imponująca widoczność do tyłu ale i tak lepiej niż konkurencja.
5,0
Ergonomia
Zaskakującą poręcznie. Wreszcie ładowarka indukcyjna pod ręką. Przyjazna komunikacja z telefonem. Ogólnie bardzo intuicyjna obsługa.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak uwag . Wszystko działa tak jak ma działać. W aucie tej klasy chyba trudno aby było inaczej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jestem niewysoki 174 cm wzrostu więc nie będę dla wielu wyznacznikiem ale wydaje mi się że jest ok. Miejsca nie ma jakoś nad wyraz dużo ale też nie jest ciasno. Bagażnik zaskakująco duży.
5,0
Wyciszenie
Podwójne szyby robią robotę - to czuć , duża poprawa w stosunku do poprzedniej trójki. Pod względem wyciszenia auto znacznie ponad średnią nawet dla marki premium. Na pewno to jeden z atutów.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kto się decyduje ten wie że to nie dacia w gazie. Wykupiony darmowy serwis więc powinno być ok, ale np . dodatkowa wymiana oleju po dotarciu około 800-900 zł... Spalanie na razie mi pokazuje około 10,5 l/10 km, to mniej niż się spodziewałem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślałem jeszcze o C43 ale osiągi słabsze a cena sporo wyższa . W przypadku takiego auta myślę, że pod słowem jakość można rozumieć osiągi i prowadzenie i tu wszelkie oczekiwania spełnione w 100 % . Do C43 w podobnej konfiguracji musiałbym dopłacić około 70 tys , to dużo za dużo , tym bardziej że mercedes ostatnio delikatnie mówiąc nie ma dobrej opinii pod względem obsługi serwisowej. Na pewno nie żałuję wyboru BMW.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trudno o awarie przy tym przebiegu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trudno o awarie przy tym przebiegu.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.0 M340i 374KM 275kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 G20-G21 Limuzyna M