Szukaj

Oceny BMW Seria 3 G20-G21

Podsumowanie 47 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
BMW Seria 3 G20-G21 - Oceń swoje auto
4,44
średnia ocena z 47 ocen
5% lepiej od średniej w segmencie
72%
użytkowników kupiłoby ponownie

Oceny BMW Seria 3 G20-G21 – wybierz silnik

Silniki Benzynowe BMW Seria 3 G20-G21
Silniki Diesla BMW Seria 3 G20-G21
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen
Silniki Hybrydowe plug-in BMW Seria 3 G20-G21
Silnik
Średnia ocena
Liczba ocen

Najnowsze oceny BMW Seria 3 G20-G21

3,9
~Paweł
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318d 150KM 110kW
Auto całkiem przyjemne, ale widać że zostało zaprojektowane w totalnie inny sposób niż poprzednie trójki, brakuje w niej precyzji prowadzenia i zwartości, wydaje sie ociężałe. Całościowo odbiór jest pozytywny, ma jednak kilka mankamentów, które nie przystoją marce premium. Dźwięk kierunkowskazów niewiadomo dlaczego słychać ze schowka przed pasażerem, jest to dziwne... Przy prędkościach od 100km/h do 140km/h słychać w przednich lewych...
4,7
~Adam
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Jeżeli ktoś kupuje BMW z silnikiem 318i i później narzeka na dynamikę jazdy to po prosty wiadomo, że nie stać go na wersję typowo sportową. Każdy wie, że to najsłabsza jednostka silnikowa i na torze nie pojeździ. Żona jeździ od 2 miesięcy i muszę powiedzieć, że wrażenia są bardzo dobre. Wybór nie wynikał z przywiązania do marki a były brane pod uwagę: BMW, Mercedes i Audi. Trójka była bezkonkurencyjna. Kupcie sobie "Panowie Mistrzowie...
3,6
~Krzysztof
BMW Seria 3 G20-G21
Touring 2.0 330e 292KM 215kW
Jest to moje już trzecie na przełomie 10 lat auto służbowe tej marki. wymogi koncernowe zmusiły do zakupu hybrydy typu plug-in,żeby cyferki dotyczące emisji C02 w g/km się zgadzały. auto użytkuje od zerowego stanu licznika-wyjechałem nim z salonu. zaczną od zewnętrza i karoserii. po 8 latach bmw w białym kolorze,skusiłem się na czarną barwę i tutaj totalna porażka. lakier regularnie wymaga gruntownego mycia,a już po 2 miesiącach wyszły...
4,7
~Maxim
BMW Seria 3 G20-G21
Touring M 3.0 340i 374KM 275kW
Nie warto wsiadać do tego auta jeśli nie zamierza się go kupić, kto raz pojedzie M340i Touring nie będzie chciał 4 cylindrów, mocy nie brakuje w zasadzie w żadnej sytuacji (jak komuś mało to można niewielkim kosztem spokojnie zrobić ok. 450 KM i 600 Nm). Polecam wersję bez oznaczeń modelowych i w stonowanym kolorze, dla 95% kierowców wygląda jak zwykły diesel 190 KM, co czyni z niego świetnego sleepera. Autem przejchałem ponad 50 tys km w...
5,0
~Robert
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 320d 190KM 140kW
Auto jak na razie bezproblemowe, oby tak dalej. Jak chcesz przycisną na autostradzie (niemieckiej) nie ma problemu , jak chcesz jechać "dostojnie" 50 też nie ma problemu. Mnóstwo gadzetów potrzebnych i mniej potrzebnych ale tak jest jak się kupuje emocjonalnie, nie ważne czy to BMW czy KIA ale przy zakupie nowego samochodu na pewno są emocje. Chyba że ktoś użytkuje "najlepszy" samochód na świecie tzn. służbowy :(. Według mnie to najlepsza...
4,6
~P
BMW Seria 3 G20-G21
Touring 2.0 320d 190KM 140kW
To moje 3-cie BMW. Plusy: wewnątrz bardzo wyraźny skok jakościowy (choć kieszenie boczne bez materiału wygłuszającego - a w F31 był materiał?), ale generalnie ładny i ciekawy kokpit, dobre materiału, spasowanie itd.. Minusem dla mnie jest stale, z generacji na generacje zwiększania wielkości samochodu - w moim odczuciu utrudnia korzystanie i zamienia trójkę w niby limuzynę, a to rola 5-ki :-). Dodatkowo mam duży problem z widocznością -...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 G20-G21
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
6,7
l/100km
6,4
l/100km
Zobacz dzienniki
4,7
~Piotr
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
To moje pierwsze BMW, poza motocyklem. Przesiadłem się z dwuletniego passata który był znakomitym połykaczem kilometrów. Jednak BMW jest fantastyczne. Juz pierszwy kontakt z autem daje pewnośc że ma się do czynienia z marka premium. Za paskiem nikt sie nie oglądał a za 3 często ludziska zerkają. Seksowny design, znakomita ergonomia, perfekcyjna 8 stopniowa skrzynia, wyciszenie auta bajka, jadąc 140 autostradą odnosi się wrażenie że pyka się...
4,8
~Afli
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Pierwsze moje BMW i jestem zachwycony prowadzeniem, jakością wykonania, ergonomią i rozwiązaniami zastosowanymi w tym aucie. Proporcje i wygląd jak dla mnie to klasa sama w sobie ale to już rzecz gustu. Silnik bardzo kulturalnie pracuje i 156 KM jest wystarczające na tą masę. Oczywiście że 250 KM byłoby super ale wydawać 50% więcej aby urwać 2 sekundy do 100 to nie dla mnie tym bardziej, że to ten sam motor. Dziwią mnie opinie w których...
4,8
~rma
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 320i 184KM 135kW
Auto fenomenalne - prowadzi się niesamowicie. Jedzie tam gdzie chcesz i kiedy chcesz. Mam wersję x-drive (4x). Hasło reklamowe: "Radość z jazdy" jest w przypadku tego auta w 100% prawdziwe. Jest ciche i komfortowe. Po zrobieniu trasy 300km zmęczenie jest porównywalne jak przy 100km w Toyocie Avensi. Właściwości jezdne zaprzeczają czasami fizyce - skręt pod kątem 90 stopni przy 70km/h nie dość, że nie powoduje uślizgu kół, to nawet nie...
3,8
~Zalamany Kierowca BMW
BMW Seria 3 G20-G21
Limuzyna 2.0 318i 156KM 115kW
Samochod dla kastrata. BMW oszukuje na danych technicznych samochodu. Przyspieszenie w 318i uwlacza godnosci kierowcy. Jak widze stare grande punto za 2400 zl, ktore robi na swiatlach moje bmw jak chce to mam ochote zapasc ze wstydu pod ziemie. Tesknie za moim audi a4 1.5tfsi - w porownaniu do 318i g20: 1. PRZYSPIESZALO - bmw robi “patataj patataj” - jak stary kuc Boryny. 2. HAMOWALO - bmw ma chyba klocki z drewna. 3. TRZYMALO...
BMW Seria 3 G20-G21