Kupiłem BMW 3 F31 u BMW dilera,bezwypadkowe,dobrze utrzymane.Auto fajne z wyglądu i mitu BMW.Samochód dyskfalifikuje głośny silnik i miękkie zawieszenie ,o prowadzeniu nie wspomnę.Zawieszenie nie dorosło do mocy silnika i auto na autostradzie myszkuje.Ciągle trzeba kierownicą korygować,nie tego oczekiwałem od BMW.Na niemieckich i polskich forach BMW mnóstwo tematów .Nie kupiłbym tego auto bo A4 jest lepszym wyjściem chociaż też nie wszystko mi pasuje ale uczucie jazdy,wyciszenie i prowadzenie biją BMW .Może za parę lat ten teraz nowy G20,zobaczymy.Aproa chciałem kupić BMW 5 kombi z tym samym silnikiem i jest tak samo głośne
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik mocny i najbardziej oszczędny diesel jaki miałem,dźwięk natarczywy i po prostu głośny.Teraz mam audi a4 i o klasę lepiej
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pozostawia rózne oblicza,biegi wchodzą fajnie i krótko ,niestety na luzie drga sobie lewarek jak chce.Bieg wsteczny do wrzucenia po kursie jego wrzucania,blokada za duża,znajoma wrzuca dwiema rękami .Opór jest potężny
3,0
Układ jezdny
Samochód miękki i buja na boki,nie wiem gdzie to przysłowiowe przyklejenie do asfaltu.Ponoć generacja wcześniej była dla wielu za twarda dlatego teraz zestroili miękko.Z przodu tanie zawieszenie typu Mc Pherson(audi a4 i C klasa mają wielowahacz).Wielowahacz to inna jazda ,tak samo bujało mi Mondeo Mk IV.Dziwne,bo nowy modei G20 który wychodzi teraz przejął wielowahacz z BMW 5,czyli jednak coś nie było tak
4,0
Karoseria
Karoseria to przestrzeń dla kierowcy i pasażerów nie wiem po co dwie grupy pytań
Komfort
4,0
Widoczność
Buja jak ponton,głośny i prowadzi się jakoś cięzko.W Audi prowadzę jednym palcem,BMW jest jaki ociężały,jakbym miał ze 400kg w bagażniku.Dla mnie komfort to sztywne zawieszenie bez bujania,cisza i sztywne ,twarde siedzenia a nie francuska sofa
5,0
Ergonomia
Tu wszystko pasuje
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niby ok ale regularnie wlącza się klima bo czujnik zaparowania przedniej szyby nią steruje chociaż szyba czysta
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca ok na 4 osoby,oparcie tylne trójdzielne,tak ma być
3,0
Wyciszenie
głośno.głośniej,F31 -tak podsumował to ktoż na forum BMW
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 184KM 135kW
[l/100km]