Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring

123456789, ponad rok temu
Silnik 2.0 318d 143KM 105kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 221 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring 2.0 318d 143KM 105kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
4,14
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
Samochód bardzo przyjemny i odplaca sie jak sie o niego zadba. Kupilem trzylatka z przebiegiem 120k km. Jak na silnik N47 przystalo nie obylo sie bez wymiany rozrzadu. Kto liczy, ze lancuchowy rozrzad jest bezobslugowy to nie te czasy. Trzeba miec to na uwadze jak pasek, ale wymiana nie co 60 tysiecy, a co 150-200. Wymiana rozrzadu wraz z olejami to 2600pln - robocizny nie licze, bo robilem sam. Ważne to wymieniac olej co max 15tysiecy i wylaczyc na stale start/stop. Skrzynia bardzo dopracowana. Zrobilem juz dwie wymiany oleju w skrzyni. Staram sie to robic co 70 tysiecy. W zawieszeniu nie bylo grzebane, wszystko jeszcze na fabryce. Spalanie bardzo niskie - trasa ponizej 5/100, a trasa ostatnio Krynica-Zdroj 》》》 Warszawa i powrót srednia 5.9/100. Jak na jazde miedzy wioskami przy duzym ruchu to bardzo ok. Skrzypienie podlokietnika latwe do wyeliminiwania. Ogolnie bardzo przyjemny samochód, ale nie dla ludzi szukajacych auta bezobslugowego.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dynamiczny jak na 143pk, kulturą pracy nie grzeszy, ale w srodku prawie nie slychac. Wymiana rozrzadu to normalna rzecz.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobrze pracuje. Szybko i płynnie zmienia biegi. Zf 8mio biegowy to nr 1.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobrze trzyma się drogi. Nie jest zbyt komfortowy jezeli auto jedzie na runflatach. Nie bać się i zmieniać na zwykle.
5,0
Karoseria
Zero rdzy pomimo 10ciu lat. Lakier świeży.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok, ale czasami slupki A przeszkadzają, gdy pieszy na pasy włazi.
4,0
Ergonomia
Schowek na rękawiczki ok, uchwyt na kubki w tunelu, miejsca na butelki w drzwiach, uchwyty na kubki w tylnym podłokietniku.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód ok, tyl dla ludzi do 175cm.
3,0
Wyciszenie
Cztery gwiazdki przy jezdzie do 140. Powyzej to już głośno w aucie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dużo zamienników, ale bmw ich nie lubi. Mechanicy zacierają rece jak widzą bmw przy bramie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 318d 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring 2.0 318d 143KM 105kW
Średni koszt przejechania 100 km
21,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring