Poprzednia generacja prowadziła się lepiej. Miała lepiej wykończone wnętrze. Lakier był bardziej odporny na rysy. Auto całkiem przyjemne ale to już nie to samo.
Wrażenia
5,0
Silnik
Oszczędny i dość dynamiczny. Serwis dość drogi, ale to BMW.
5,0
Skrzynia biegów
Ośmiobiegowy automat ZF to chyba najlepsza skrzynia automatyczna na rynku. Hydrokinetyk, ale nie gorszy niż dwusprzęgłówki. Do tego niezawodny.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się jak BMW czyli dobrze. Gdyby tylko nie to elektryczne wspomaganie...
4,0
Karoseria
Lakier niestety dość podatny na zarysowania, ale nie odbiega od innych marek. Wszędzie już są te pseudoekologiczne lakiery.
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się nisko i o to chodzi w BMW serii 3.
5,0
Ergonomia
Jest dobrze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajny układ.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na serię 3 to względem poprzedniej generacji jest sporo więcej miejsca więc ocena 5. Jak ktoś chce dużo miejsca to niech kupi sobie serię 5 albo vana.
4,0
Wyciszenie
Nieco szumi na autostradzie. Silnik wyciszony dobrze, ale słychać opony, a te są marki premium więc nie jakiś szajs. Mogło być lepiej bo w e91 i nawet e87 było lepiej. Miałem takie auta więc wiem o czym mówię.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części są dość drogie. Nawet serwis bieżący jest kosztowny. Nie ukrywam. Chociaż pod względem niezawodności jest ok.
4,0
Stosunek jakość/cena
BMW to nie może być tanio, ale materiały i spasowanie wnętrza mogło być lepsze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie narzekam.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jest ok.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 318d 143KM 105kW
[l/100km]