Ładne żwawe auto lubiące paliwo zwłaszcza w trybie sport. Nie miałem żadnych poważniejszych usterek. Wszystko ok. Dobrze się prowadzi chociaż nie jak poprzednią 3ka w xdrive, trzeba mieć się na baczności z napędem na tył. 184 km troszkę mało zwłaszcza jak zasiądą 3-4 osoby przed wyprzedzaniem Tira trzeba zmienić na tryb sport, wtedy to auto idzie. Bardzo ładna stylistyka zwłaszcza tył auta. Miejsca na całą rodzinę może być troszkę mało ale tak jest we wszystkich też wcześniejszych 3kach. Samochód stał się dla mnie za twardy na oponach runflat, oczywiście na równych trasach to zaleta ale wiadomo jakie mamy drogi zwłaszcza w mieście. Ogólnie ok bez euforii ale w tej klasie trzeba być świadomy plastików i użytych materiałów, to nie klasa premium i dopiero seria 5 wygrywa.
Wrażenia
4,0
Silnik
Trzeba trzymać wyżej co niestety przekłada się na spalanie. Trochę mało niutonów a na zimnym przy odpaleniu chodzi jak kosiarka, podobno to norma dla tego silnika. W mojej opinii bezpieczniejszy bo mniej wysilony niż wersja z 225km.
5,0
Skrzynia biegów
Tu super. Płynnie.
4,0
Układ jezdny
RW to nie to co Xdrive. Przy dobrych oponach bez zarzutu.
4,0
Karoseria
Parę spasowań nie przystoi marce. Sama stylistyka na 5+.
Komfort
4,0
Widoczność
Runflatom mówię nie. Twarde auto. Widoczność ok. Czujniki cofania b. dobrze. Niska pozycja jak to w bmw.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu pod ręką i tak jak lubię.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Git
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Obleci.
3,0
Wyciszenie
Słabo powyżej pewnych prędkości.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak to bmw. Paliwo lubi.
4,0
Stosunek jakość/cena
Raczej na plus. Nowego bym nie kupił za te pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana tego co mówili w serwisie. Ale nie aso, z tamtad uciekłem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320i 184KM 135kW
[l/100km]