Auto kupione w salonie. Pierwsze dwa lata użytkowania - bezproblemowe, a potem się zaczęło... Główne problemy to elektronika i wariujące czujniki. ASO nie ogarnia tego samochodu, trzeba znać warsztat, gdzie pracują ludzie mający pojęcie o marce. W innym przypadku losowo wymieniane są kolejne moduły i nic z tego nie wynika. Bardzo kiepskiej jakości jest osprzęt silnika, przy tak niewielkim przebiegu nic nie powinno się dziać, ale niestety się dzieje. Generalnie, gdyby nie awarie, to auto możnaby ocenić na 4+, odejmując pół punktu za nieco trącące myszką wnętrze i multimedia, przeciętną (jak na cenę) jakość materiałów i ich średnie spasowanie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Sam silnik nie sprawia problemów, sprawnie i cicho napędza nawet załadowane auto.
3,0
Skrzynia biegów
Nic dobrego, jak i nic złego nie można o niej powiedzieć. Mogłaby być bardziej precyzyjna.
4,0
Układ jezdny
Dobry, przyzwoicie trzyma się drogi, natomiast po załadowaniu kombiaka mocno traci na walorach.
4,0
Karoseria
Jest ładna ;-)
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Poprawna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Słabo dla 2 osób, miernie dla 4. Chyba konkurowali z Lexusem IS kto zrobi ciaśniejszy kokpit.
2,0
Wyciszenie
Silnik nie hałasuje, ale szumy powietrza przy prędkościach autostradowych dają się we znaki.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Są ok, gdyby nie awarie,
1,0
Stosunek jakość/cena
Jakość zdecydowanie na minus. Żałuję, że nie kupiłem serii 5 (choć nie potrzebowałem tak dużego auta), bo to jednak od niej zaczyna się prawdziwe BMW.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie chce mi się wymieniać, głównie elektronika...
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czujniki, moduły osprzęt silnika.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320i 184KM 135kW
[l/100km]