Ocena kierowcy - BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting
przechodzien,
3 lata temu
Silnik 2.0 320d 190KM 140kW
Rok produkcji 2018
Przebieg:
60 tys. km
Okres użytkowania:
2 lata
4,71
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: Chce i potrafi jechać. Jak na swoją moc oczywiście.
5,0
Całokształt
Przesiadłem się z udanego egzemplarza X4 i byłem/jestem pod wrażeniem. Praktycznie brak uwag do auta, szczególne silnika i układu jezdnego. Mam pakiet M z długą listą wyposażenia dodatkowego i ogumieniem mieszanym na kołach 18 cali. Jedyna uwaga dotyczy strategii firmy BMW - wykupienie pakietu dodatkowego 5lat/200 000 km nie jest honorowane przez autoryzowane salony BMW a to już nieporozumienie i dyskwalifikacja tej firmy. Samo auto znakomite, chce jeździć i robi to świetnie.
Wrażenia
5,0
Silnik
To tylko standardowy motor z wyboru a jest bardziej wydajny i znacznie szybszy niż konkurencja.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia ZF bez uwag. Zmienia znacznie wyżej niż X4
5,0
Układ jezdny
Jestem zadowolony
5,0
Karoseria
Zero świstów gwizdów, drgań. Dopracowana. Mógłby być bardziej sztywny. Ale co mają powiedzieć właściciele Skody? Z drugiej strony mamy A6 Competition.
Komfort
4,0
Widoczność
To auto średniej wielkości.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod kontrolą
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klasa średnia, nawet pomimo absurdalnie wysokiej ceny ze wzgl. na wyposażenie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 100 kg i jest wystarczająco miejsca a skórzane fotele w werski M ustawią się do wszystkicj.
5,0
Wyciszenie
Lepiej niż się spodziewałem. Silnik cicho pracuje.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie gwarancja. Koszty zależą od wybranego serwisu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Brak uwag do auta.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne problemy z oprogramowaniem klapy tylnej, źle zaprogramowane przez serwis.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 190KM 140kW
[l/100km]