Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting

Salami Dębickie, 8 lat temu
Silnik 2.0 320d 190KM 140kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 7 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting 2.0 320d 190KM 140kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Bardzo dobry samochód. Najlepszy jaki dotąd posiadałem. Daje mnóstwo frajdy na co dzień. Cały czas szukam pretekstu, żeby gdzieś pojechać. W ciągu miesiąca już zrobiłem 7.000 km :-) Mówiąc szczerze, według mnie ma tylko jeden słaby punkt: jest zbyt słabo wyciszony, przy dużych prędkościach jest jak w odkurzaczu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonale pracuje. Elastyczność doskonała. Bardzo dobrze działa wybór trybu pracy samochodu. Przy dynamicznej jeździe średnie zużycie paliwa przy tym przebiegu (w tym 2000 docierania) 7,6l (passat b8 tdi 190KM - 12l). Pewnie ciekawiej byłoby mieć 330i w tej cenie, ale ważna jest dla mnie ekonomia na co dzień. Nie potrafię jeździć ekonomicznie, ale też nie lubię często tankować.
5,0
Skrzynia biegów
Absolutna rewelacja. Przez wiele lat myślałem i słyszałem, że DSG to cud, ale ta skrzynia wymiata. Kultura pracy doskonała, zero szarpania, zero zastanawiania się. 10/10.
5,0
Układ jezdny
Nic mądrego tutaj nie wymyślę. Wszyscy wiedzą. Neutralność i łatwość prowadzenia wcześniej dla mnie niewyobrażalna. Konkurencja nie daje takich doznań.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i w lusterkach super. Do tyłu - bywało lepiej. Doddatkowo kamera cofania trochę w dziwny sposób pokazuje obraz, takie rybie oko.
5,0
Ergonomia
Absolutna rewelacja. Uwielbiam. Wszystko jest logiczne i pod ręką. Obsługa systemu audio i nawigacji najlepsza w tej klasie. Intuicyjnie nauczyłem się obsługiwać w godzinę. Bardzo serdecznie polecam hifi harman/kardon i head up display. Jestem pzyzwyczajony do cyfrowego wsaźnika prędkości, stąd konieczność HUD w wyposażeniu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie rozumiem za bardzo jak działa klimatyzacja i nie potrafię jej jakoś sensownie ustawić. Nie miałem czasu o tym poczytać w instrukcji. W rezultacie w samochodzie jest albo duszno, albo zimno.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest tyle ile się spodziewałem. Dla rodziny 2+1 jest bardzo komfortowo. Oczywiście nie muszę już wozić wózka dla dziecka.
3,0
Wyciszenie
Tu jest mały dramat. W mieście i przy niskich prędkościach nie ma tego problemu. Przy prędkościach autostradowych i że tak powiem powyżej - jest bardzo głośno.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty paliwa stosunkowo niskie. Myślę, że nie jest sztuką zejść ze średnim spalaniem do 5 litrów. Reszta też dobrze. Pakiet serwisowy w komplecie :-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy aktualnym upuście oferta BMW jest najlepsza cenowo/najtańsza w porównaniu z bezpośrednią konkurencją. Z punktu widzenia kierowcy i fanu jaki daje auto - 3er ma najlepszy wskaźnik, nawet bez upustu cenowego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 3 F30-F31-F34 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting