Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting

Paweł, 4 lata temu
Silnik 2.0 318d 150KM 110kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 153 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting 2.0 318d 150KM 110kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,79
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Używam ten samochód od 3 lat, przejechałem 153 tys km. Kolejny raz (to moja 3 opinia) potwierdzam, że to bardzo dobry samochód. Jeździ się wygodnie, komfortowo, niezłe wyciszenie, dobry silnik, choć tylko 150 KM, doskonała skrzynia biegów, wygodne fotele, niezłe wykonanie i materiały.
Wrażenia
5,0
Silnik
Autentycznie dobry silnik. Pali niewiele, nie jest mistrzem szybkości, ale nie jest zawalidrogą. Spalanie od 3,9 do 5,9 l/100 km. Taki był wybór przy zakupie i wciąż jestem zadowolony.
5,0
Skrzynia biegów
Super.
5,0
Układ jezdny
B. dobrze
5,0
Karoseria
Ładny, stonowany samochód. Jednym z powodów ponownego zakupu BMW były wymiary samochodu i stylistyka, spokojna, ponadczasowa (oczywiście to moja opinia). Przymierzam się powoli do zakupu nowego samochodu i mam duży problem - nowe modele BMW nie podobają mi się - może czas na zmianę marki :-))
Komfort
4,0
Widoczność
Jak poprzednio - przedni słupek jest czasami problemem. Co do widoczności do tyłu - wolałbym w standardzie kamerę cofania, zamiast systemu start-stop. Ale duże lusterka, czujniki pozwalają na komfortowe parkowanie.
5,0
Ergonomia
Radio, klimatyzacja, iDrive, komfortowy dostęp, fotele - super. Może tylko, byłoby miło, gdyby można zapamiętać ostatnie ustawienia - np. używany tryb Eco pozostaje aktywny po ponownym uruchomieniu samochodu (ale to naprawdę drobiazg).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Rodzina 4-osobowa - podróż na wakacje latem i zimą bez problemu. Oczywiście są bardziej przestronne i komfortowe samochody, to nie podlega dyskusji, chciałbym tylko zaznaczyć, że F31 jest wygodny i pozwala na długie podróże z kompletem pasażerów..
5,0
Wyciszenie
Miałem okazję podróżować G30 - oczywiście komfort większy, podróż jest przyjemna. Ale to pozwoliło mi potwierdzić wcześniejszą opinię, że i w tym samochodzie komfort podróży nie jest zły :-))
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie spalanie - średnio 5.4-5.9 l/100 km. Przeglądy w ASO są stosunkowo drogie. Ceny w stosunku do cen przy serwisowaniu E90 to około 30% więcej - to minus. Auto jest w trakcie gwarancji, więc kosztów napraw do tej pory nie ponosiłem (1x wymiana łożyska tylnego mostu).
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie mam zastrzeżeń. Czytałem inne, negatywne opinie, ja ich nie potwierdzam. Samochód jest dobrze wykonany, wnętrze to dobre materiały, urządzenia (nawigacja, radio, wskaźniki) działają dobrze - więc nie mogę narzekać.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bez zastrzeżeń.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1x wymiana łożyska tylnego mostu. Za 2 miesiące kończę okres gwarancyjny - czas pokaże, po doświadczeniach z E90, wiem, że problemy i koszty zaczynaja się po 180-200 tys. km.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 318d 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

BMW Seria 3 F30-F31-F34 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting