Ocena kierowcy - BMW Seria 3 F30-F31-F34 Touring Facelifting
Paweł,
7 lat temu
Silnik 2.0 318d 150KM 110kW
Rok produkcji 2016
Przebieg:
20 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Świetny samochód. Duża różnica w porównaniu do E90 - przestronny, wygodny, lepiej wyciszony.
Wrażenia
4,0
Silnik
150 KM - czasami ciut za mało, ale generalnie jest OK.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest super. Poprzednio miałem 6-cio biegowy automat i przejechałem 240 tys bez żadnego problemu, dobrze zmieniał biegi, ale obecna jest doskonała (mam nadzieję, że będzie tak samo trwała).
5,0
Układ jezdny
BMW i wszystko jasne.
Komfort
5,0
Widoczność
Czujniki, duże lusterka (dodatkowo obniżające się w trakcie jazdy wstecz). Uważam jednak, że w obecnych czasach, kamera aktywna przy jeździe do tyłu powinna być w standardzie - np. zamiast systemu Start-Stop.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest wygodnie rozplanowane. Brakuje mi tylko schowka na okulary :-))) I zdecydowanie wolałem zamykanie drzwi od strony kierowcy jak w E90, obecny trochę niewygodny.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nawet w E90 nie było źle, teraz to luksus :-)))
4,0
Wyciszenie
Dużo ciszej niż w E90
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nowy samochód, gwarancja. Z doświadczenia wiem, że koszty pojawiają się po 180-200 tys. kilometrów
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto kupiłem w ramach Premium Selection - samochód z przebiegiem 10 000 km, był w super cenie. Stan bardzo dobry. Cena oryginalna trudna do akceptacji :-)))
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak, dodatkowo gwarancja jeszcze 3 lata.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak - 17 000 km to żaden przebieg.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 318d 150KM 110kW
[l/100km]