Silnik
: Chorendalnie droga wymiana rozrządu przez umieszczenie łańcucha rozrządu od strony grodzi...
5,0
Całokształt
Autko całkiem fajne e zdecydowanie brakuje mu mocy. Polecam wyższe wersje wyposażenia bo podstawki trochę wieją biedą, a to tej marce raczej nie przystoi.
Wrażenia
4,0
Silnik
Droga wymiana rozrządu, reszta super
3,0
Skrzynia biegów
Manual... Zwykły bez szału. Gdybym miał wybrać drugi raz, zdecydowałbym się na automat
5,0
Układ jezdny
Perfekcja, zwłaszcza po zainstalowaniu twardszych sprężyn i poszerzeniu rozstawu osi dystansami.
4,0
Karoseria
Bardzo cienki lakier ok. 70/80 mikrometrów.
Ale ładna paleta barw, twardy, śmiało można polerować.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra
5,0
Ergonomia
Zdecydowanie najlepszy stosunek mocy do spalania i kosztów utrzymania w całej palecie silnikowej. Niestety na moje preferencje za mało moc.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Odpowiednia do litrażu kabiny, ale tylko 3 strefowa. 2 strefowa nie daje rady w sensownym czasie schłodzić przestrzeni tylnej kanapy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód super, tył umiarkowanie.
3,0
Wyciszenie
Chyba tylko ten parametr odstaje w mojej ocenie od ogólnej oceny. Jest głośno, zbyt głośno jak na tą klasę pojazdów. Zwłaszcza z dieslem pod maską i prędkościach pow.100km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Standardowe w tym segmencie z wyjątkiem wymian rozrządu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najlepsza dla całej marki.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jedynie przycisk od blokady opuszczania tylnych szyb, odmówił współpracy. Niestety w pozycji zablokowanej. Koszt wymiany modułu 200zl.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 2 lata i 110tys km nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 184KM 135kW
[l/100km]