Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna

Kuba, 11 lat temu
Silnik 2.0 320d 184KM 135kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 40 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna 2.0 320d 184KM 135kW 2012-2015 - Oceń swoje auto
4,54
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Jak dla mnie idealne auto do pokonywania odległości. Wygodne, z dobrymi osiągami i znikomym spalaniu. Poza tym jest to samochód wyróżniający się z tłumu, które zawsze będzie wyglądać ponadczasowo. Zdecydowanie polecam osobom, które potrzebują auta do jazdy codziennej ale jednocześnie cenią sobie ponadprzeciętność...
Wrażenia
4,0
Silnik
kultura pracy jak to przy dieslu 4-cylindrowym ale nie jest źle, jednak nie ma porównania do silników 6-cylindrowych. Poza tym jest to jeden z najlepszych (jak nie najlepszy) silników biorąc pod uwagę stosunek mocy do spalania.
5,0
Skrzynia biegów
Ośmiobiegowy automat z łopatkami przy kierownicy jest rewelacyjny. Inteligentna i wyjątkowo szybka skrzynia biegów, tutaj BMW raczej nie ma sobie równych.
5,0
Układ jezdny
Moje auto porusza się na felgach 19\" z oponami run-flat, mimo to jeździ się bardzo dobrze i nie ma tragedii na dziurach. Gorzej jest na koleinach, gdzie trzeba bardziej trzymać kierownicę. Jeśli chodzi o prowadzenie, tym autem można pozwolić sobie na dużo więcej jak innymi samochodami. Rewelacyjne prowadzenie w zakrętach i rewelacyjna przyczepność. Dodatkowa opcja włączania trybu SPORT daje dodatkowo pewności i frajdy ze sportowej jazdy.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność jak najbardziej dobra i jak dla mnie jest wystarczająca. Dodatkowe czujniki parkowania z wyświetlaniem odległości od przeszkody bardzo ułatwiają parkowanie.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, czytelne i intuicyjne. Dla mnie rewelacja.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok, jednak climatronic w moim starszym BMW e60, działał lepiej. Nie jest doskonale ale dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nowe BMW F30 dość mocno \"urosło\" w stosunku do poprzednich wersji 3. Dla 4 podróżujących tym autem, nawet przy wzroście 180cm, wszyscy mogą wygodnie podróżować z wystarczającą ilością miejsca.
4,0
Wyciszenie
Tutaj mogłoby być lepiej. Przy większych prędkościach na autostradzie jest dość głośno. Porównując to auto z moim starym e60 520d, jest ono sporo głośniejsze. Mimo to nie ma tragedii i można się przyzwyczaić.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek spalania do mocy jest rewelacyjny. Ceny przeglądów jak to w BMW, tanio nie jest. Jednak coś za coś. Radość z jazdy kosztuje :).
4,0
Stosunek jakość/cena
Tanio nie jest ale jakość zawsze była w cenie. Na rynku chyba jednak ciężko będzie znaleźć coś lepszego z takim stosunkiem jakości do ceny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Moje auto wyposażone jest w sportowy okład kierownicy co zmienia charakterystykę zawieszenia i układu kierowniczego. W tym modelu z tym wyposażeniem jest problem z delikatnie stukającą kolumną kierowniczą podczas jazdy np po bruku. Serwis tłumaczy to budową kolumny i twierdzi, że tak to ma być. Jak dla mnie trochę to nie przystaje do tej marki ale nie jest to jakiś wielki problem.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna 2.0 320d 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna