Silnik
: nadaje się do jazdy w niedzielę z teściową i podczas track day, w normalnym ruchu aż za dużo mocy
5,0
Całokształt
według mnie auto prawie idealne, wygląd zewnętrzny jest kwestią subiektywną, ja uważam że jest dopracowane w każdym calu (szczególnie z pakietem M), silnik i skrzynia biegów więcej niż znakomite, wykończenie, ergonomia, komfort i RADOŚ Z JAZDY to jest to czym cechuje się ten samochód. Drobne mankamenty to brak możliwości ustawienia na stałe trybu eco, ściszanie radia po prawej stronie kierownicy oraz brak możliwości wyłączenia na stałe systemu start stop (w trybie eco). Jak widać są to tylko szczególiki będące niczym przy całości :) Auto do rodzinnej jazdy na wakacje, po zakupy do pobliskiego sklepu i dające duże możliwości dla poczatkujących kierowców na torze.
Wrażenia
5,0
Silnik
idealny, jak na polskie warunki drogowe to posiada aż nadto mocy,
5,0
Skrzynia biegów
sama przyjemność, możliwość różnych konfiguracji pracy
5,0
Układ jezdny
co tu dużo pisać BMW 3, wyznacza standardy nie tylko w swojej klasie
Komfort
4,0
Widoczność
ok
5,0
Ergonomia
znowu co tu dużo pisać BMW
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo duży zakres pracy klimatyzacji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
znaczna poprawa w stosunku do poprzednika, w swojej klasie bardzo dobre warunki do podróżowania i przewożenia bagażu
4,0
Wyciszenie
przy niskim profilu opony słyszalny szum oraz niekiedy skrzypiące uszczelki (w zależności od temperatury na zewnątrz)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na razie jest gwarancja, nie ma żadnych usterek więc nie ponoszę żadnych kosztów, jednak wiadomo że serwis BMW do najtańszych nie należy
5,0
Stosunek jakość/cena
za tę cenę nie kupisz nic lepszego w tym segmencie i klasie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nie mogę wiele powiedzieć na ten temat
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie nie mogę wiele powiedzieć na ten temat
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 328i 245KM 180kW
[l/100km]