Pracuje idealnie na każdym z trybu pracy auta.
Tryb Sport kręci do wysokich obrotów, a biegi zmieniają się znacznie rzadziej.
Tryb normalny doskonale nadaje się na trasy gwarantuje elastyczność silnika i szybką zmianę biegów.
Tryb ECO to sposób na \"oszczędną\" jazdę w bardzo zakorkowanym mieście, ogranicza czułość na każde muśnięcie pedała gazu i sprawia, że biegi zmieniają się przy możliwie najniższych obrotach silnika. spalanie w zakorkowanym Wrocławiu przy stosunkowo \"ciężkiej nodze\" dopuszczalne :)
5,0
Skrzynia biegów
idealna praca skrzyni
5,0
Układ jezdny
daje poczucie pewności, jak na 3000 km przebiegu sprawuje się doskonale. 523i zakręt z prędkością max 110 tutaj 130 na pełnym luzie.
Komfort
3,0
Widoczność
Stara piątka była lepsza, w F30 mam kamerę, która znacznie ułatwia sprawę, a w połączeniu z czujnikami sprawuje się doskonale.
5,0
Ergonomia
Szkoła wyższa. BMW
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie powala nie rozczarowuje standard BMW
4,0
Wyciszenie
szumy i silnik wyciszony na max. na wysokich obrotach słychać silnik ale niestety to nie rzędowa szóstka.
zawieszenie głośniejsze niż w e39
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jestem zadowolony
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 328i 245KM 180kW
[l/100km]