Zdecydowanie polecam. Szybkie, dobrze prowadzace sie i w miare ekonomiczne auto. Idealne na podroze autostrada gdzie pewnie sie prowadzi przy predkosciach przekraczajacych 180km/h. Automatyczna skrzynia bardzo szybka w trybie sport wrecz agresywna i powoduje, ze spalanie przy duzych predkosciach to okolo 7 litrow. W moim aucie mam swiatla adaptacyjne, ktore bardzo dobrze doswietlaja trase w nocy, zdecydowanie lepiej niz bixenon ktory mialem w poprzednim aucie. Z wyposazenia dodatkowego must have to fotele sportowe ktore dobrze trzymaja na zakretach. Polecam tez zestaw Harman Kardon ktory gra duzo lepiej od standardowego audio.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dynamiczny silnik, zupelnie wystarczajacy do F30. Jedyny minus to jego dziwek - przypomina diesel'a.
5,0
Skrzynia biegów
Swietna skrzynia automatyczna. Zdecydowny must have do F30. Blyskawiczna reakcja na pedal gazu. Duzo lepsza niz np. Skrzynia mercedesa ktora testowalem w nowej A klasie. Dzieki 8 biegowej skrzyni auto przy 170km/h ma okolo 3tys obrotow.
5,0
Układ jezdny
Jak to w BMW trudno sie przyczepic do czegos. W moim aucie mam 18calowe felgi z oponami szerszymi z tylu co jeszcze poprawia prowadzenie.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Klasa premium wiec tanio nie jest.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320i 184KM 135kW
[l/100km]