Przeniesienie napędu
: szykuje sie powazna naprawa x-drive
Inne
: skrzynia biegów - konieczne przeprogramowania
4,0
Całokształt
Samochód świetnie się prowadzi - "jedzie jak po szynach"
Wrażenia
2,0
Silnik
Akustyka silnika przypomina maszynę do szycia. Dwie wymiana napędu pompy oleju, wymiana rozrządu, wymiana turbiny - wszystko w granicach 80-100 tys. km przebiegu. Najgorszy samochód pod tym względem jaki użytkowałem
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest bardzo dobra. Dla jej poprawnego działania konieczne było dwukrotne przeprogramowanie w odstępie 20-30 tys. km.
4,0
Układ jezdny
Chyba najmocniejsza strona samochodu, choć nie doskonała - pojawiły się już wyraźnie słyszalne szumy w napędzie x-drive
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W trybie Eco Pro nie da się jechać więcej niż dwie osoby - klimatyzacja jest tak "przytłumiona", że parują szyby i powstaje zaduch w kabinie. Ogrzewanie tylnej szyby - słabiutkie i w ograniczonym zakresie szyby - 3-cie światło stop nie jest odmrażane
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla czterech średnich osób jest wystarczająco miejsca
4,0
Wyciszenie
Gdyby tylko silnik miał inną akustykę - byłoby całkiem dobrze
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo drogi w utrzymaniu - koszty napraw, części
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W nowym samochodzie, trzykrotnie naprawiany fotel kierowcy - elementy wewnątrz oparcia miały tendencję do odrywania się i "masowały" plecy
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
4 poważne naprawy silnika
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320i 184KM 135kW
[l/100km]