Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting

keraj79, 6 lat temu
Silnik 2.0 320i 184KM 135kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting 2.0 320i 184KM 135kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,43
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : słabe wyciszenie auta
4,0
Całokształt
Dobre auto ale oczekiwania po przesiadce z VW były większe. Premium robią dodatki, a te sa takie same jak w Passacie tylko droższe. Napęd to klasa sama w sobie. Realnie zawsze będę miał dylemat czy mniejsze premium segmentu D (C-klasa/A4/BMW) czy Passat/Arteon (innych nie rozważam). Trzeba mieć świadomość, że to auto bez dodatków za wiele radości nie da, ale przy dobrej konfiguracji zaczyna być przyjemnie.
Wrażenia
4,0
Silnik
W zależności czym się jeździło wcześniej będzie albo dynamiczny albo za słaby. Niezależnie od osiągów, mocy nie czuć. Dosyć głośny zwłaszcza zaraz po uruchomieniu. W Eco=pro i komfort raczej stonowany lub nawet ospały, w sport jest bardziej dynamiczny ale przez wyższe obroty jednak głośniejszy
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo dobra, na tym samym poziomie co 7 biegowe DSG od VW. Na razie nie używałem jej na tyle by dostrzec różnice. Niczego więcej od automatu nie oczekuję. brak szarpnięć, dobra redukcja.
5,0
Układ jezdny
X drive bardzo neutralny, właściwie nie odczuwalny w działaniu na suchym. Na mokrej nawierzchni czy śniegu daje dużą zmianę i pewność w prowadzeniu.
4,0
Karoseria
klasyczny sedan. miejsca raczej bliżej kompaktu niż segmentu D. Bagażnik w porządku.
Komfort
5,0
Widoczność
Zupełnie ok. Czujniki przód tył, kamery niekonieczne
5,0
Ergonomia
nie ma zbędnych udziwnień w obsłudze a sterowanie i-drive myślę, że benchmarkowe na rynku
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się ultra szybko (przy -5 po 2-3minutach już odczuwalne ciepło z nawiewu), dużo szybciej niż VW. Fajna opcja by środkowe nawiewy ustawiać dodatkowo ciepło/zimne niezależnie od temperatury na wyświetlaczu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kompakt. przy 175 cm wzrostu i dobrym ustawieniu fotela (tzn. nisko) z tyłu zostaje niewiele miejsca na wsunięcie butów pod fotel. auto dla rodziny co najwyżej z małymi dziećmi.
3,0
Wyciszenie
Nie jest za dobrze. Realnie jest głośniej niż w benzynie VW (1.4 TSI 160km). nie można narzekać ale w klasie premium oczekiwałbym jednak więcej. Drzwi żeby się zamknęły też trzeba mocno/głośno uderzyć
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na razie 8.2 srednie spalanie
4,0
Stosunek jakość/cena
jak to premium. Albo bez wyposażenia albo bardzo drogo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za wcześnie by o tym pisać

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 320i 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,6
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting 2.0 320i 184KM 135kW
Średni koszt przejechania 100 km
41,00 zł
8,6
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting