Ocena kierowcy - BMW Seria 3 F30-F31-F34 Limuzyna Facelifting
Bardzo Maltretowany Właściciel,
6 miesięcy temu
Silnik 1.5 318i 136KM 100kW
Rok produkcji 2016
Przebieg:
175 tys. km
Okres użytkowania:
ponad 6 lat
3,57
15% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: turbina, układ chłodzenia, rozszczelnienia
2,0
Całokształt
Świetnie się prowadzi, świetna skrzynia biegów. Fajne auto póki nie trafi do serwisu a bardzo lubi tam trafiać. Zalety nie potrafią wygrać z wadami a szkoda. Może mialem pecha aczkolwiek mój znajomy z wariantem 318d miał większego (pecha)
Wrażenia
3,0
Silnik
Podrasowany silnik od kosiarki. Daje radę no ale rakieta to nie jest, czego nikt przytomny raczej się nie spodziewa.
Awaryjność - katastrofa. Przy 80k wymiana turbiny, przy 150k strzelił układ chłodzenia, przy 170k turbina pada po raz drugi. Nie liczę "drobiazgów" typu uszczelniacz czegośtam... Regularnie serwisowany, zadbany ale cóż z tego.
5,0
Skrzynia biegów
duża przyjemność
5,0
Układ jezdny
poza standardowym urokiem zapewnianym przez tylny napęd, zwłaszcza w zimie
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Taka se. Niby wszystko jak trzeba ale trzeba się natrudzić z ustawieniami fotela i kierownicy, żeby wszystko było widoczne - a i tak nie jest
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
koszty części i robocizny w ASO komiczne, poza ASO już tylko dramatyczne
2,0
Stosunek jakość/cena
można się nabrać
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
akurat drobiazgi nie chciały się psuć w przeciwieństwie do niedrobiazgów. Z drobiazgów przy 160k zaczęła się łuszczyć skóra na kierownicy.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
80k - turbina pada po raz pierwszy (miesiąc po gwarancji)
150k - pada układ chłodzenia
170k - turbina pada po raz drugi
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 318i 136KM 100kW
[l/100km]