Ocena kierowcy - BMW Seria 3 F30-F31-F34 Gran Turismo Facelifting
Krzysztof,
3 lata temu
Silnik 2.0 320d 190KM 140kW
Rok produkcji 2018
Przebieg:
139 tys. km
Okres użytkowania:
3 lata
3,79
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Zbyt ospały silnik do tak wielkiego auta(model zbudowany na podłodze serii 5). Słaby system gps(wiesza się, nie ma rozpoznawania znaków). Poza tym nigdy od odebrania go z salonu(tylko ja nim jezdze od 3,5 roku) się nie popsuł.
Wrażenia
4,0
Silnik
Kręci dobrze tylko, jak pedał jest w podłodze. Spalanie przyzwoite. Średnio 6,5-7,5litra w mieszanym.
4,0
Skrzynia biegów
W trybie normalnym, nie sport, działa wręcz zbyt wolno
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Jeden ze słabszych punktów. Delikatny lakier. Po 3,5roku już są ślady z myjni automatycznej-rysy na słupkach
Komfort
4,0
Widoczność
Auto ma 4,84m długości, wiec bez kamery i czujników, przy parkowaniu byłby dramat
3,0
Ergonomia
Brak regulacji podłokietnika w płaszczyźnie gora dol, co mocno meczy przy długich trasach
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wzór w swojej klasie. Śmiało do srodka(tak) mieszczę 2 rowery przy złożonej kanapie tylnej. Z tylu jeszcze 3 dzieci(2 bez fotelików już)
3,0
Wyciszenie
Niestety przy tej wyższej bryle i szybach typu coupé bez ramek na autostradzie nie jest to elektryk, a szyny dają się we znaki przy dłuższej jeździe
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Kupując auto za 230 tys czujesz się lekko rozczarowany, gdy przy przebiegu 70tys km pęka skóra bocznego obicia fotela kierowcy i musisz jechać na gwarancyjna wymianę. Moduł gps potrafił się wieszać. Dopiero po 3 interwencji serwisu jest ok. Ograniczona funkcjonalność z iPhonem
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 190KM 140kW
[l/100km]