Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91

lukaszb, 6 lat temu
Silnik 2.0 320d 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 268 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91 2.0 320d 150KM 110kW 2007-2010 - Oceń swoje auto
4,64
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
5,0
Całokształt
Jeśli spojrzeć na auto z perspektywy faceta, który ma 24-30 lat, zakłada rodzinę i nie jest to jego pierwszy samochód przy czym dba o niego jak oczko w głowie... to jest to! Prowadzenie, koszty utrzymania, wygląd, możliwe wyposażenie i jak w reklamie - radość z jazdy. Posiadałem później E61, teraz mam F11 i czekam za F30 jako za drugim autem obok F11. E91 jeździ sie najlepiej, mimo że nie jest jakos super wyciszone. Nie jest dużo mniejsze od E61, jedynie bagażnik jest mniejszy. Jeśli F30 nie będzie godnym następcą (co się okaże dla mnie) - wrócę do E90 jako drugiego auta.
Wrażenia
4,0
Silnik
M47 - 2.0d. Zrobiłem chiptuning - tradycyjnie już. Wyszło ponad 210km i 420nm. Auto prosiło się aby nim szaleć było wdzięczne i błagało cały czas żeby mocniej wcisnać gaz i skręcić do oporu kierownicę. Ciężko bylo tym autem spokojnie jeździc a mimo wszystko, napęd praktycznie bezobsługowy. Silnik nie do zajechania. 1 gwiazdka mniej, ze względu na kulturę pracy i głośność. Reszta super.
5,0
Skrzynia biegów
6 biegowy manual - w zasadzie nie było do czego się doczepić. ~2800-3000 obrotów przy 180km/h dawało ekonomię w postaci spalania 6,8 - 7,2l/100km przy takowych prędkościach Mnie to w zupełności zadowalało.
5,0
Układ jezdny
Nie da rady tego opisać. Kto nie prowadzil E90, ten nie powinien się wypowiadać. Jeśli ktoś nie daje 5 gwiazdek, rozumiem że ma jakiś problem w aucie, który odbiera radość z jazdy.
5,0
Karoseria
Rok temu auto skończyło 10 lat. Nie było żadnych zaczątków ani innych niepokojących rzeczy. Twardy i piękny lakier Schwarz2
Komfort
5,0
Widoczność
Nigdy właściwie nie narzekałem na widoczność. Kwestia poprawnego ustawienia siedziska.
4,0
Ergonomia
Mało schowków, rzadko występowaly uchwyty na napoje przed liftingiem. Sterowanie iDrive w tunelu środkowym ok.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Troszke późno w odroźnieniu od Renault Laguna III się robiło ciepło w kabinie zimą, ale za to latem mroziło niesamowicie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu raczej malo miejsca. Więcej niż w Audi A4, ale jednak mało. Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale mam wrażenie że miejsca podobnie jak w F11 ...
4,0
Wyciszenie
Niestety, silnik to było słychać, ale moze i dobrze, to takie auto. Pojazdy i hałasy z zewnatrz dobrze byly odizolowywane.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie mialem żadnej koniecznosci naprawy przez 30 tyś km. Jedynie eksploatacja. Zaskoczyly mnie ceny, gdyż to bylo moje pierwsze BMW. Myślałem że będzie drogo, tymczasem tak nie bylo. Wcześniej mialem dużo droższego w utrzymaniu Citroena C5, i Lagune III gdzie koszty byly zbliżone.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak na auto kupione za 22 tyś z całkiem nieżłym wyposażeniem... z 2007 roku - 5 gwiazdek!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,4
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91