Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91
kokos,
14 lat temu
Silnik 2.0 320d 150KM 110kW
Rok produkcji 2007
Przebieg:
142 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
: tylny naped robi wrażenie
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
mogło by być ciszej, silnik pracuje równo, jest dość elastyczny w granicach 2500 - 3500 obrotów
4,0
Skrzynia biegów
dość opornie wchodzi pierwszy bieg, pozostałe bez uwag. Długie przełożenia, traci się na przyspieszeniu. skrzynia dość ciasno chodzi co może być zaletą.
5,0
Układ jezdny
Samochód ma zawieszenie dość twardo zestawione, dodatkowo na oponach run flet bardzo czuć nasze polskie dziury w jezdniach. układ kierowniczy perfekcja i najwyższa jakość. gdyby drogi były takie jak w zachodniej części UE to wszystko bez zarzutu.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widoczność, czujniki przód i tył pozwalają na parkowanie bez rysek, za wyjątkiem krawężników wysokich. Brakuje kamerki z tyłu przy cofaniu.
5,0
Ergonomia
Nic dodać nic ująć wszystkie przyciski i położenia są na swoim miejscu. Niestety trzeba nauczyć się obsługi Idrive oraz warto znać niemiecki lub angielski ze względu na obsługę głosem całej masy funkcji. POLECAM - robi wrażenie na pasażerach :)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo dobra wentylacja, dodatkowo ciekawa funkcja gdzie po zatrzymaniu samochodu i wyłączeniu np. na postoju przed torami lub oczekiwaniu na małżonkę można włączyć grzanie samochodu z pozostałego ciepła silnika. grzanie i wentylacja o określonej godzinie, super sprawa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
sporo miejsca dla kierowcy, za kierowcą już za mało brakuje kilku centymetrów. Fotel kierowcy i pasażera posiada funkcję masażu, regulacja trzymania po bokach, kołyska i podtrzymanie naszych nóżek w czasie długiej podróży.
4,0
Wyciszenie
słychać silnik dość głośno a szkoda bo była by 5 w tym zakresie. opony też dają znać o sobie, ale warto zainwestować i ciche ogumienie i będzie super.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 7,0 - jak to miasto 30 km/h
trasa średnio 5,5 - prędkość średnia 70 km/h
ceny przeglądów i wymiany oleju i filtru - 650 zł serwis BMW 1600 zł
całościowy przegląd w BMW - 300 zł.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic się nie zepsuło na razie, każda usterka, awaria monitorowana jest przez system czujników nawet olej silnikowy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 320d 150KM 110kW
[l/100km]