Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91

Hawk, 4 lata temu
Silnik 2.0 318d 143KM 105kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 166 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91 2.0 318d 143KM 105kW 2005-2013 - Oceń swoje auto
4,86
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Nic mnie nie zaskoczyło. Jeżdżę tym modelem ponad 8 lat i prawie 200tys km Super bezawaryjne autko,najlepsze ze wszystkich.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Brak
5,0
Całokształt
To już druga trójka E91 z silnikiem 2.0d 143KM i złego słowa nie dam powiedzieć. Jak dbasz tak masz, 51701156 sprzedałem z przebiegiem 225tys z czego sam zrobiłem 100tys i poza wymianami wynikającymi z eksploatacji nic się z autem nie działo. Obecna ma przebieg 166tys z czego u mnie 95tys i absolutnie żadnych problemów. Olej zmieniany co 13-15tys Max.
Wrażenia
5,0
Silnik
143 KM szału nie robi i do sprawnego przemieszczania się spokojnie wystarczy. Rozrząd nie hałasuje, podstawa to dobry olej i zmiana max co 15tys KM. Niskie spalanie jak na tą masę, średnio z 200tys km 6.1
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą precyzyjnie z charakterystycznym kliknięciem, nie jest to auto na miasto. W mieście trzeba się namachać lewarkiem,lepszy byłby automat.
5,0
Układ jezdny
Tylny napęd daję frajdę z jazdy,zawieszenie wg mnie wyposrodkowane ani miękkie ani twarde. Twardo jest na oponach runflat,lepiej zmienić na zwykłe i komfort o wiele wyższy .
5,0
Karoseria
Ładne, zadziorne auto. Takie sportowe kombi z niedużym bagażnikiem, dla rodziny 2+2 spokojnie wystarczy. Korozji brak,tylko czarny akrylowy lakier jest bardzo miękki. Lepiej nie myć w myjni automatycznej bo będzie rys co niemiara.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki jest ok,gorzej do tyłu. Są w tym względzie lepsze auta,no ale kto kupuje BMW dla lepszej widoczności?
5,0
Ergonomia
BMW i to wystarczy za komentarz! Wszystko w zasięgu ręki, no może poza włącznikiem świateł przeciwmgielne którego nie widać.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie szybko się nagrzewa,latem klimatyzacja chłodzi aż za bardzo.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu miejsca jest sporo, z tylu powiedzmy że wystarczająco. Mam 182cm i spokojnie się mieszcze i tu i tu.
5,0
Wyciszenie
Jest bardzo dobrze jak na markę premium przystało. Na autostradzie przy prędkości 140 km/h można rozmawiać szeptem.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części eksploatacyjnych na przyzwoitym poziomie, niskie spalanie i wytrzymała konstrukcja gwarantuje długą jazdę bez nagłych wydatków.
5,0
Stosunek jakość/cena
BMW więc wiadomo że zakup będzie droższy niż Skoda,Renault czy Peugeot. Jednak zakup pewnego egzemplarza z potwierdzonym przebiegiem daję gwarancję bezawaryjnej jazdy przez wiele tysięcy km.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak czegokolwiek poza wymianą żarówki DRL
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic a nic,ale jak ktoś kupi z przebiegiem 300tys skręconym o połowę to musi się liczyć z wydatkami typu dwumas,turbo czy wtryski. Łańcuch rozrządu też może wymagać wymiany.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 318d 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91 2.0 318d 143KM 105kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
5,8
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91