Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91
koenigsegg,
8 lat temu
Silnik 2.0 318d 143KM 105kW
Rok produkcji 2011
Przebieg:
224 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Auto kupiłem w maju przy przebiegu 207 tys. Zostało sprowadzone z Niemiec z pewnych rąk od pierwszego właściela. Auto na bieżąco serwisowane, wszystkie przeglądy potwierdzone w ASO.
Wrażenia
4,0
Silnik
143 konie zdecydowanie wystarczą to codziennej jazdy, ale chciałoby się więcej. Najważniejsza rzecz dla mnie spalanie. Auto bardzo mało pali, jest przy tym dynamiczne.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą bardzo dobrze, czuć lekki opór przy zmianie biegów tak jak powinno w BMW być. Niektórzy mogą mieć problemy z wrzuceniem biegu wstecznego.. kwestia przyzwyczajenia.
5,0
Układ jezdny
Idealnie.. opony 225/65/16. Najważniejsze są opony. Tu nie można oszczędzać. Aktualnie jeżdżę na zimówkach i czuć zdecydowanie różnicę. Na oponach letnich auto idzie jak po szynach.. na zimówkach już czar pryska
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu idealnie.. do tyłu odrobinkę gorzej. Czujniki cofania pomagają.
5,0
Ergonomia
Doskonale..
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
blisko 190 cm wzrostu.. z przodu jakoś.. z tyłu niestety kiepsko.
4,0
Wyciszenie
Im szybciej tym ciszej.. w trasie diesla nie słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To już nie te czasy. Jest wiele serwisów które potrafią za przyzwoite pieniądze zająć się porządnie autkiem.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Regeneracja turbiny przy przebiegu 210 tys oraz czyszczenie filtra DPF.. normalne jak na nowoczesne diesle
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Regeneracja turbiny przy przebiegu 210 tys oraz czyszczenie filtra DPF.. normalne jak na nowoczesne diesle
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 318d 143KM 105kW
[l/100km]