Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91

Jarosław, 6 lat temu
Silnik 2.0 318i 143KM 105kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 274 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91 2.0 318i 143KM 105kW 2005-2013 - Oceń swoje auto
4,93
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
5,0
Całokształt
przez ponad 3 lata auto zdążyłem poznać naprawdę dobrze przejechałem jakieś 100tyś tym autem i stwierdzam z całą stanowczością ze jest to auto bezawaryjne jak toyota tylko w reklamie a BMW w rzeczywistości owszem nie obyło się bez drobnych usterek takich jak wymiana cewki zapłonowej na 3 cyl i czujnika położenia wałka rozrządu wszystko jest dziecinnie proste i można zrobić to u siebie w garażu. Poziom jazdy i jakość wykonania spasowania materiałów jest doskonała. silnik jest dość dynamiczny (dość) ale w zamian za to oferuje najmniejsze spalanie w tej wersji i dużą trwałość rzędu 400-500 tys km układ jezdny jak to BMW doskonały Reasumując warto kupić bo ten samochód daję staysfakcję z jazdy jest lepszy od konkurencji Audi A4 lexusa IS czy Mercedesa C zresztą to nie tylko moja ocena.
Wrażenia
5,0
Silnik
daje 5 gwiazdek bo to jeden z lepszych na świecie benzyniaków
5,0
Skrzynia biegów
sztywno precyzyjnie
5,0
Układ jezdny
Super jak w każdej BMW
5,0
Karoseria
nie łapie rdzy
Komfort
5,0
Widoczność
jak makiem zasiał
5,0
Ergonomia
osobisie I drive mi odpowiada i sterowanie zmiana celu jazdy na autostradzie przy 160km/h nie jest problemem wszystko jest super bardzo przemyślane
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak jestes wysoki pow 190cm to z tyłu nie jest za wesołó
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak pisałem wersja silnika 318i 143KM jest najtrwalsza i najbardziej ekonomiczna z rodziny 2.0
5,0
Stosunek jakość/cena
jest w czym wybierać zdarzają sie zadbane egzemplarze nie szukać z niskim przebiegiem bo to może być mało realne po 8 latach ale w granicał 200tys to jest jak nowy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
cewki padają i czujniki położenia wałka koszty naprawy bardzo małe
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie występują

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 318i 143KM 105kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91