Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91
Jarosław,
6 lat temu
Silnik 2.0 318i 143KM 105kW
Rok produkcji 2010
Przebieg:
274 tys. km
Okres użytkowania:
3 lata
4,93
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
5,0
Całokształt
przez ponad 3 lata auto zdążyłem poznać naprawdę dobrze przejechałem jakieś 100tyś tym autem
i stwierdzam z całą stanowczością ze jest to auto bezawaryjne jak toyota tylko w reklamie a BMW w rzeczywistości
owszem nie obyło się bez drobnych usterek takich jak wymiana cewki zapłonowej na 3 cyl i czujnika położenia wałka rozrządu wszystko jest dziecinnie proste i można zrobić to u siebie w garażu. Poziom jazdy i jakość wykonania spasowania materiałów jest doskonała. silnik jest dość dynamiczny (dość) ale w zamian za to oferuje najmniejsze spalanie w tej wersji i dużą trwałość rzędu 400-500 tys km układ jezdny jak to BMW doskonały
Reasumując warto kupić bo ten samochód daję staysfakcję z jazdy jest lepszy od konkurencji Audi A4 lexusa IS czy Mercedesa C zresztą to nie tylko moja ocena.
Wrażenia
5,0
Silnik
daje 5 gwiazdek bo to jeden z lepszych na świecie benzyniaków
5,0
Skrzynia biegów
sztywno precyzyjnie
5,0
Układ jezdny
Super jak w każdej BMW
5,0
Karoseria
nie łapie rdzy
Komfort
5,0
Widoczność
jak makiem zasiał
5,0
Ergonomia
osobisie I drive mi odpowiada i sterowanie zmiana celu jazdy na autostradzie przy 160km/h nie jest problemem
wszystko jest super bardzo przemyślane
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak jestes wysoki pow 190cm to z tyłu nie jest za wesołó
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak pisałem wersja silnika 318i 143KM jest najtrwalsza i najbardziej ekonomiczna z rodziny 2.0
5,0
Stosunek jakość/cena
jest w czym wybierać zdarzają sie zadbane egzemplarze nie szukać z niskim przebiegiem bo to może być mało realne po 8 latach ale w granicał 200tys to jest jak nowy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
cewki padają i czujniki położenia wałka koszty naprawy bardzo małe
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie występują
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 318i 143KM 105kW
[l/100km]