Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Touring E91
PiotrS,
7 lat temu
Silnik 2.0 318i 143KM 105kW
Rok produkcji 2010
Przebieg:
14 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Witam, samochód generalnie rzecz biorąc jest super jednakże koszty utrzymania nie są małe jeśli ktoś chce dbać i jeździć. Z moich kosztów które poniosłem to cewki (najlepiej wymienić wszystkie bo lubią padać jedna po drugiej), termostat oraz świece wraz z wymianą około 2000zł, sprzęgło z wymianą 1000zł, rozrząd tj prowadnice, łańcuch itp. wraz z napędem pompy ponad 3tys zł wszystko oryginały (prowadnice z rozrządu są plastikowe dlatego lepiej sporadycznie wymienić kompletny rozrząd, poniewaz skutki mogą być opłakane). Silniki w nowych samochodach spadły na jakości ze względu na normy i materiały nie są już tak trwałe... o ile w BMW silnik można rozebrać i naprawić, to w samochodach innych marek (nie chce wymieniać by nie psuć renomy) szczególnie mało litrażowe są nie rozbieralne i silnik cały nadaje się do wymiany.
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bagażnik mógł być trochę większy, brak koła zapasowego...
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bsrdzo niskie spalanie jak na benzyne
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 318i 143KM 105kW
[l/100km]