Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90

Andrzej, 7 lat temu
Silnik 330Xi 258KM 190kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 106 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 330Xi 258KM 190kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Spalanie przy 150km/h - ok. 8l/100
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : elektryczna pompa wody
Układ elektryczny : jeż nagrzewnicy - sam kosztuje tyle co w zestawie z całą dmuchawą
5,0
Całokształt
Moje pierwsze BMW, więc z pewnością obiektywny nie będę, ale dla mnie rewelacja. Moc, prowadzenie, jakość wykonania - wszystko na wysokim poziomie. Dodatkowo bardzo dobre nagłośnienie z dwoma wooferami robi robotę.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest bajeczny. Mocny i bardzo dynamiczny (ale z zastrzeżeniem że powyżej 4000 obr.) Dodatek w postaci cudownego dźwięku dopełnia całości.
4,0
Skrzynia biegów
SKRZYNIA AUTOMAT - nie wiem czemu nie można takiej wybrać! Jest to dla mnie pierwsze auto z automatem. Wygoda jazdy bardzo duża. Skrzynia płynnie zmienia biegi i podobno (jak na skrzynię hydrokinetyczną) szybko. Największa bolączka to zwłoka przy kickdown jeśli trzeba szybko wyprzedzić - w manualu z pewnością da się to zrobić szybciej, ale i tak nie zamieniłbym tej skrzyni na ręczną. Polecam
5,0
Układ jezdny
Wszystko co napisano o układzie jezdnym BMW mogę potwierdzić. Samochód prowadzi się jak po sznurku, jest precyzyjny nawet grubo powyżej 200km/h. Dodatkowo 4x4 sprawia że zimą żadna droga nie jest trudna do pokonania (problemem jest jedynie prześwit), a na mokrej nawierzchni nawet gdy wyłączysz ESP nie ma mowy o jakimkolwiek braku trakcji - ze startu zatrzymanego samochód wyrywa do przodu bez najmniejszego pisku opon!
Komfort
4,0
Widoczność
Dla mnie ok, a jeśli jest jakiś problem to park assist w nim pomaga ;)
4,0
Ergonomia
Prawy podłokietnik mógłby być bardziej z przodu. Sterownik szyb zbyt wysunięty do przodu - domyślnie trafiam na otwieranie szyb tylnych. Sterownik iDrive jest z aluminium więc jeśli zostawisz auto w słońcu to nie dotkniesz go dłuuuugo ;) Kiedyś tyle się mówiło o iDrive w negatywnym świetle - teraz gdy sam mam okazję korzystać szczerze nie rozumiem dlaczego. Prosty system. Poza tymi uwagami ja nie widzę negatywów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa rewelacyjnie. Ogrzewanie - sam nie wiem jak to możliwe, ale po przejechaniu 1km przy -20st. na dworze już zaczyna lecieć ciepłe powietrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie jako kierowcy idealnie. Za pasażerów się nie wypowiadam bo nigdy jako pasażer nie jeżdżę :)
5,0
Wyciszenie
Jedziesz spokojnie - nie słyszysz silnika, ciśniesz - słyszysz cudowny dźwięk R6. Czyli tak jak powinno być :)))
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest to tanie auto w utrzymaniu i nie będę opowiadał bajek że jest inaczej. Jeśli szukasz takiego auta to ze świadomością że będzie drogo, ale mówię bardziej o serwisowaniu ponieważ sam koszt benzyny wcale mocno nie odbiega od zwykłego auta kompaktowego. Przede wszystkim drogie części i problem ze znalezieniem kompetentnego warsztatu. No chyba że stać cię na ASO to temat nie istnieje.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 330Xi 258KM 190kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90