Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90

Markus Wigel, 4 lata temu
Silnik 330i 258KM 190kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 287 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 330i 258KM 190kW 2005-2010 - Oceń swoje auto
4,93
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
Bardzo zadowolony użytkownik. Polecam chętnie dziele się swoją wiedzą i doświadczeniem przy ew. zakupie tego modelu w tej wersji silnikowej gdyż przed zakupem miałem ogromny dylemat wielu znajomych mechaników znawców odradzało mi w ogóle BMW mimo wszystko zaryzykowałem. wcześniej miałem Toyote avensis. 330i bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło już od pierwszej jazdy w UK perfekcyjne prowadzenie przyspieszenie automat skrzynia czego stałem się fanem i w porównaniu z Toyotą BMW dużooooo lepsza jakość wykonania i precyzja oczywiści nie powinienem porównywać tych aut bo to zupełnie inna klasa. Uważam że jest to auto które serwisować jest najlepiej samemu we własnym zakresie jeżeli ktoś lubi i ma warunki do tego wymiana oleju to koszt 300zł olej Mobil 1 filtry mann Zalecane. Nie jestem mechanikiem i nie mam zaufania co do jakości usług różnych mechaników dlatego wolę samemu wykonywać serwis. Auto ma oczywiście pewne wady choć zalet o wieleeee wiecej!!! wady to 1l oleju na 12tys km przebieg 280tys kilka razy przed wymianą oleju kiedy stosowałem castrol miałem charakterystyczne tykanie popychaczy po wymianie na mobil 1 5w30 3000xe ustąpiło. 3.0 nie mylic 2.5 jest doskonałym sinikiem bardzo mocnym spalanie miasto spokojna jazda 12,5l trasa 8,5l mieszany 11l ostra jazda 15l Jest to zdecydowanie auto dla wybrednych którzy oczekują od auta czegoś więcej niż tylko jazda z A do B. BMW przy projektowaniu swoich aut bierze pod uwagę zdecydowanie więcej praw fizyki a niżeli inni producenci aut. Jesli auto jest dobrze utrzymane to spokojnie przejedzie 500.000tys bez większego problemu i takie egzemplarze spotykałem
Wrażenia
5,0
Silnik
Ostatni prawdziwy z 6 cylindrowych 3.0 N52b30a przed 2006r podobno biały kruk niezniszczalny jesli olej na czas co 15tys nie 30tys
5,0
Skrzynia biegów
automat do końca życia ZF robi najlepsze skrzynie
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
trochę mało miejsca z tył
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
naprawy w tym aucie są tanie jeśli wykonujesz we własnym zakresie jak w moim przypadku czesci polecam z alledrogo lub ebay, amazon,
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest bardzooooo mało na Polskim rynku zadbanych egzemplarzy!!!! auto z pewnością będzie klasykiem w tej wersji silnikowej więc za naprawde ładny egzemplaż z uczciwym przebiegiem trzeba zapłacić
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na bardzo wysokim poziomie choc wielu ludzi narzeka na usterki modułów swiateł cas gdy aku słaby itp
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w wersjach 2,5 pojawiają sie kłopoty z głowicami a w 3.0 z tłokami podobno za ciasno spasowane i przedwczesnie sie zużywają pierscienie uwaga Nie lać castrola Polecam mobil1 i filtry mann total LiqMoly Motul

Pb - zużycie paliwa dla silnika 330i 258KM 190kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 330i 258KM 190kW
Średni koszt przejechania 100 km
61,00 zł
13,7
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90