Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90
Karol ZMC,
6 lat temu
Silnik 330i 258KM 190kW
Rok produkcji 2005
Przebieg:
210 tys. km
Okres użytkowania:
2 lata
4,29
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: Bezcenna mina gości w nowych autach że jak... Stare bmw odjechało
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Samochód rewelacja, posiada wszystko co było do kupienia w tamtym czasie M - pak. Logic 7,active steering i wiele innych ,Wersja INDIVIDUAL Lakier MOONSTONE robi robotę
Wrażenia
5,0
Silnik
6 s. Do 100 przy wyłącznym DSC jest moc, a dźwięk silnika poezja z manualem banan na twarzy, silnik bez awaryjny jak dotąd w momencie zakupu serwisowany do końca w BMW
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów manualna(fajna mała gałka z logo M) sztywna dla niektórych podobno ciężko biegi wchodzą dla mnie w sam raz bardzo precyzyjnie
5,0
Układ jezdny
Active steering i co tu dużo mówić nie ma tego dużo w e90 ale z Oryginalnym M-pak.
Radość z jazdy gwarantowana
4,0
Karoseria
Nie ma się do czego przyczepić jest ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Każdy się odnajdzie jest ok.
5,0
Ergonomia
fotele sportowe z pompowaniem boczków pamięć foteli, uchwyty na napoje super sprawa, bluetooth, a LOGIC 7 podobno najlepsze audio seryjne w tamtych latach
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy - 10 pięć minut i już ciepło wieje a w lecie trzeba uważać bo klima robi zimę w lecie bardzo szybko, mam nawiewy na tyl duża różnica
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest to seria 3 dla mnie skrojona idealnie ale jak ktoś ma 190cm to seria 5. Z tyłu tragedii nie ma
4,0
Wyciszenie
Nie czuć prędkość w tym aucie.Powyżej 200 głośno,przy 100 cichutko
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jest to tani samochód ani w zakupie (330i) ani w utrzymaniu lecz jak to jedzie panowie POEZJA Wart jest swojej ceny. Szukajcie z historią i jak najlepiej wyposażony
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogi w zakupie, wspaniale zaprojektowany z fenomenalnym silnikiem stara szkoła BMW
Niestety już nie robią bez turbo...
Za parę lat będzie KLASYK z tym silnikiem
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz kabel mocy od active steering
Przez 70tys,leje olej co 10000,plyny,klocki itp, ogólnie narazie nic się nie dzieje
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 330i 258KM 190kW
[l/100km]