Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90
Kamiloso,
9 lat temu
Silnik 320i 150KM 110kW
Rok produkcji 2006
Przebieg:
11 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
4,69
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
: Sztywne, na twardych oponach, pokonywanie zakrętów to miód.
5,0
Całokształt
Dynamiczny jak na 2.0i. Nie jedną audicę z 1.9TDI połknie :)
Wrażenia
5,0
Silnik
Od roku nic poza zwykłąd eksploatacją.
4,0
Skrzynia biegów
Dałbym dłuższe przełożenie na 5-tce, no i ta dwumasa (chociaż u mnie, po 100tyś. km jest dobrze).
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Pakiet z Bi-Xenon - mega widoczność na drodze.
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Myślę, że do 120km/h można szeptem gadać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Autem jeżdżę od roku i wiem, że trzeba je wyczuć. W miarę dynamiczny rozpęd do zamierzonej prędkości (60-90km/h) zmieniając biegi przy 3,5k do 2k RPM (od jedynki do szóstki) da nam lepszy wynik niż zamęczanie go na możliwie najniższych obrotach. Myślę, że ta dolna granica to około 1,5k RPM. Z początku tak próbowałem i spalanie w mieście przekraczało 10L/100km. Zamiast dojeżdżać na luzie, lepiej jest wrzucić taki bieg, który auta aż tak nie spowolni, ale całkowicie odetnie dopływ paliwa. Przy hamowaniu silnikiem radzę redukować tylko do dwójki i przy czym nie piłować go zbytnio (myśle, że do 4k RPM jest ok). Dodatkowo zauważyłem, że samo uruchomienie klimatyzacji powoduje wzrost obrotów gdy auto stoi (przy czym spalania). Dlatego zimą, jak tylko silnik się nagrzeje (niedługo mu to zajmuje), przechodzę z klimy na zwykły nawiew. Mam nadzieję, że komuś tam się przyda :D
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ułamany dekielek od spryskiwaczy do Xenonów. Koszt 50zł wraz z pomalowaniem (nie w ASO).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Od roku nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 320i 150KM 110kW
[l/100km]