Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90

Miszi1990, 9 lat temu
Silnik 320i 150KM 110kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 147 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 320i 150KM 110kW 2005-2007 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
4,0
Całokształt
z niektórych elementów schodzi lakier, słaba jakość "lakieru" na gałce zmiany biegów. Gdyby nie problemy z silnikiem i kontrolą trakcji było by super. Może po prostu trafiłem na taki model, ale nie żałuje samochód był używany i miał prawo mieć jakieś "skazy". Ilość elektroniki w tym samochodzie przeraża, nawet gdybyś chciał coś podłubać w samochodzie to bez kompa ani rusz
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jeśli chodzi o moc "ok" zużycie paliwa do akceptacji. Na niskich obrotach prawie go nie słychać. Power dla mnie wystarcza, wiadomo im więcej tym lepiej, ale 150 km to takie optimum
5,0
Skrzynia biegów
super, biegi wchodzą precyzyjnie i z lekkim oporem, to mi się podoba
5,0
Układ jezdny
nie jeździłem wieloma samochodami, ale to prowadzi się cudownie :D no chyba że droga jest nie najlepszej jakości
Komfort
4,0
Widoczność
jest ok
4,0
Ergonomia
przydało by się więcej schowków ale to przecież nie minivan
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super klima automatyczna działa wydajnie i ma jeszcze ciekawą funkcję ciepła resztkowego
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla mnie wystarczająco mam 183cm
5,0
Wyciszenie
kiedy ma być cicho to jest, a jak przyciśnie się gaz to słychać przyjemny dźwięk silnika
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeśli samochód się nie psuje to tylko na paliwo i olej, ale serwis tego samochodu jest bardzo drogi, byle Mietek się za naprawę nie weźmie, a jak już to więcej zepsuje i rozreguluje
4,0
Stosunek jakość/cena
drogo !
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ja trafiłem na nie działający DSC miała być pierdółka. I tak było tylko że czujnik który padł jest wbudowany w pompę ABS, a tą trzeba dobierać pod nr. VIN jako nową w serwisie (bardzo droga opcja) lub kupić używkę z takim samym nr. części (koszt od 1000 do 350) i jeszcze trzeba zrobić adaptację kolejne 200 PLN Jeżeli nie działa DSC w samochodzie który oglądasz przed zakupem, targuj się lub sobie odpuść
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Miałem niestety nieprzyjemność kupić samochód który brał olej. Wracając z Niemiec było ok, po wymianie oleju zaczął spalać 1L na 1000km (wlali doktora do silnika przed sprzedażą). Mechanik uświadomił mnie że w silniku 2.0 N46 dosyć szybko spiekają się uszczelniacze zaworowe i puszczają olej. Naprawa głowicy to koszt od 1500 do 2500 (serwis nie autoryzowany) Jeżeli kupujesz samochód zwróć uwagę czy nie puszcza bąków jak postoi na włączonym ciepłym silniku, jak dodasz gazu i zakopci na niebiesko to masz problem lub argument do negocjacji ceny. Mimo że uszczelniacze zaworowe są dosyć tanie to pozostałe uszczelki, obróbka głowicy i oczywiście adaptacja elektroniki winduje cenę naprawy

Pb - zużycie paliwa dla silnika 320i 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90 320i 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
9,0
l/100km
9,1
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90