Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Limuzyna E90
Kris,
6 lat temu
Silnik 318i 143KM 105kW
Rok produkcji 2008
Przebieg:
192 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
3,00
29% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
2,0
Całokształt
Ze starej niezawodności i rzetelności BMW nie pozostało już nic. Samochód prowadzi się fantastycznie, wnętrze wykonane nieźle, ale standardowe fotele i podstawowe radio business to jakiś żart (w tej cenie auta!), lepsze miałem w peugeocie 207...
Najgorszy jest oczywiście silnik, o ile podróżuje się całkiem przyjemnie to trapi go sporo niedoróbek i awarii : Cewki, wtryski ( do wymiany średnio co 50 tys-80 tys. - koszt jednego (nie da się regenerować) - 1100 zł :), a 2 lata temu kosztował 800 zł, BMW widać dba o klientów...), fatalny czujnik NOX (padają jak muchy :) ), no i oczywiście prowadnice rozrządu z plasteliny, nie wiadomo kiedy wpadną do silnika :D. Do tego zalecane wymiany oleju LL przez ASO... co 30 tys, i mamy wiele N43 z zajechanymi panewkami po 150 tys.
Wrażenia
1,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 318i 143KM 105kW
[l/100km]