Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92

stayer, 14 lat temu
Silnik 320d 177KM 130kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 110 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92 320d 177KM 130kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Nic mnie nie zaskoczyło bo wiedziałem czego sie spodziewać.E92 tyle ze z benzynowym silnikiem bylby juz ideałem
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Przebieg momentu obrotowego zdecydowanie lepszy niz w wiekszosci R4D u konkurencji.Bardzo zminimalizowana turbo dziura i turbo lag.Lepszy pod tym wzgledem jest chyba tylko silnik z 123d z twin turbo.Zawieszenie silnika mogłoby nieco bardziej odizolowywac wibracje od karosrii jednak sprawia to dyskomfort jedynie na wolnych obrotach.Dostałem ten samochód w prezencie, jednak gdybym sam mial wybierac kupowanie tak drogiego samochodu w 4 cylindrowym dieslu to moim zdaniem pomyłka.Klekot na zawsze pozostanie klekotem.Nie wiem czy da sie wyłączyć fukcje start/stop na stałe.Jej dzialanie uniemozliwia oszczedzanie turbiny.
2,0
Skrzynia biegów
Daje 2 bo sadze że do takiego samochodu trzeba podchodzić czepiając się.Same drogi prowadzenia drążka (skok i precyzja) są idealne jednak sila jakiej trzeba użyc do zmiany biegu zdecydowanie za duza.Skok pedału sprzegła zdecydowanie za duzy oraz wymaga zbyt duzej sily nacisku na dzwignię.To najwieksza wada tego samochodu moim zdaniem
5,0
Układ jezdny
Rozkład masy,spory rozstaw osi, wielowachacz z tyłu- wszystko to predysponuje do dobrego zachowania sie w zakretach i tak faktycznie jest.Dobrze wyważona siła wspomagania.W tej kwestii moim zdaniem ideał.Bardzo sprawnie działające systemu stabilizacji toru jazdy(choc w moim przypadku najlepiej by ich nie bylo)Brakuje jedynie LSD(kiedyś w starych bmw lsd można bylo dokupic nawet do diesla, teraz nawet w 335d zapomnij)
Komfort
2,0
Widoczność
Grube słupki wymuszone sztywnościa karoserii.Przód w miare OK.Tył kiepsko.Sprawia to lekki dyskomfort.
4,0
Ergonomia
Podajnik pasów chowa sie zaraz po ruszeniu bez wzgledu czy zapniemy pasy czy nie.To spora wada.Obudowa zegarów zbyt blisko górnej czesci kirownicy.Dobra pozycja za kierownica.Reszta OK
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wolałbym 3 pokretła i guzik od klimy zamiast tych udziwnień,ale działa OK
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wbrew pozorom mimo że to coupe.Miejsca na nogi z tyłu jest bardzo duzo głownie dzieki duzemu rozstawowi osi 276cm.Z przodu równiez ok
5,0
Wyciszenie
Cicho jest.Szkoda tylko ze pod maska klekot a nie benzyniak.Jesli dla kogos koszty sa bardzo wazne to chyba lepiej 6cyl w gaz niz R4d, ale zdania sa podzielone
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przez 110tys km zadnej usterki.Przeglady stosunkowo tanie.BMW wcale tak nie straszy jak to niektórzy mówią.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zero usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zero usterek

On - zużycie paliwa dla silnika 320d 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92 320d 177KM 130kW
Średni koszt przejechania 100 km
28,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E90-91-92-93 Coupe E92