Silnik tego auta to żywa legenda. Potężna moc przy umiarkowanym zużyciu paliwa. Najmocniejszy punkt tego auta.
5,0
Skrzynia biegów
Jak w reklamie DSG: \"automat- tak, ale zmiany biegów nie wyczujesz\". Byłem zaskoczony jak zmienia biegi. Przy silnym mrozie trzeba jej dać chwile żeby się rozgrzała.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się rewelacyjnie. Auto jest dość ciężkie i to czuć (1800kg). Hamulce bez zarzutu, dość szybko się zużywają. Zawieszenie po 200tyś wymaga kilku napraw (głównie przód).
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu.
5,0
Ergonomia
Trójka nie jest dużym autem i dla osób powyżej 180cm wzrostu polecam raczej piątke. Fotele bardzo dobrze trzymają. Deska rozdzielcza to wzór ergonomii.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa nawet zimą (zaskoczony). Wiatraczek czasem lubi poszumieć mocniej niż powinien.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jestem dużym facetem (172cm) i dla mnie jest dużo miejsca z przodu. Z tyłu miejsce na nogi nie zachwyca. Touring oferuje sympatyczny bagażnik. Roweru tam się raczej nie włoży, ale dla 3 osobowej rodziny nic więcej nie trzeba.
3,0
Wyciszenie
Na pochwałę zasługuje dźwięk silnika jaki słychać w kabinie (zupełnie jak nie diesel). Auto jest dość grube (drzwi i blacha ogólnie) i ma świetne uszczelki (czuć klasę auta..) dzięki czemu żadnych szumów w srodku nie ma. Przy predkości powyżej 160kmh pęd powietrza mocno wyczuwalny na przedniej szybie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie można się zmieścić w 6.5/100. W mieście latem 8.5/100. Przy mroźnej zimie w mieście 10.5/100. Nawet przy baardzo mocnym wciskaniu ciężko przekroczyć 11/100.
4,0
Stosunek jakość/cena
330xd nie jest tanie - również w eksploatacji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie brak.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sporo części do wymiany w zawieszeniu (tyle że to nie usterki).
On
- zużycie paliwa dla silnika 330 Xd 204KM 150kW
[l/100km]