Silnik
: Silnik rewelacja bez porównania z pojemnością 2,0 , układ napędowy 4x4 super trzyma się drogi i przyspiesza
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: stuki z tyłu auta, przeguby wewnętrzne przód
Inne
: układ kierowniczy maglownica
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Słynny silnik 3,0 d sprawuje się bardzo dobrze nie mam z nim żadnych problemów sam go obsługuję a nie jestem mechanikiem z zawodu tylko zamiłowania , koszt części oceniam średnio np olej 0w40 castrol edge i filtry to koszt około 400zł filtr paliwa 70zł
3,0
Skrzynia biegów
Po zakupie auta z przebiegiem około 200tys miałem lekkie szarpnięcia z biegu 4 na 5 ,powodem tego było tzw uszkodzenie 5 kosza co skutkowało w moim przypadku całkowitym remontem skrzyni ,po remoncie efekt pracy skrzyni super ale koszt bardzo duży około 5 tys.
3,0
Układ jezdny
Układ potrzebuje trochę uwagi problemy są z cieknącą maglownicą, przegubami i "słynnym" stukaniem z tyłu auta koszt części zawieszenia oceniam bardzo drogo
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 330 d X 184KM 135kW
[l/100km]