Zawieszenie
: Układ jezdny, oraz silnik, który mimo katalogowych 204 koni mechanicznych na hamowniach okazuje się być 218 konnym z 434 Nm momentu, zamiast 410. Współgranie tych dwóch jest dla mnie rewelacyjne. Hamulce- jak w BMW- rewelacja, przy wymianie, nie chcąc oryginałów, zamienniki warto tylko te najlepsze, np.: firmy "Ate". Skrzyia- co do niej mam pewne osobiste ale- trochę za krótkie biegi 1 i 2, oraz średnio precyzyjne samo zmienianie. Po 115 tyś padło koło pasowe 2-masowe, ponoć częste z racji na średnią jakość tego elementu w pewnych latach produkcji; ale co zaznaczam jest to usterka fatalna- bardzo poważna- nie wolno praktycznie po uszkodzeniu tego elementu jechać dalej, grozi to uszkodzeniami urządzeń przodu komory silnikowej, a co za tym idzie- przy awarii za granicą na trasie- kłopot i to psory, dodajmy do całości np noc, albo zimę. Z racji czystego* paliwa do wymiany był wtryskiwacz. Dziwnym trochę wydaje się również wymiana świecy żarowej. Poza tymi sprawami- idealne auto jak dla mnie- młodego pasjonata motoryzacji, z młodą żoną, oczekując na dziecko pierwsze- kombi- wózek, transporty, itp. Polecam serdecznie autko. Warto używany, czy nowy doposażyć w biksenony i webasto. Ze świątecznymi życzeniami- Paweł znad morza.