Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E46 Touring

Wampyr, 11 lat temu
Silnik 330 d 184KM 135kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 186 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 3 E46 Touring 330 d 184KM 135kW 1999-2001 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Silnik i Zawieszenie. Jadąc czuć jak auto jest pchane przez tylne koła, przod prowadzi przez co jedziemy tam gdzie nas oczy poniosą. o elastyczności i wygodzie pisałem już wcześniej ;)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Koroduje lewe nadkole - troche mnie to irytuje w takim aucie tego nie powinno byc
Zawieszenie : Lekkie pukanie lewy tył - jeszcze nie zdiagnozowane
Silnik : EGR sie poluzował i spaliny lekko leciały spod maski
5,0
Całokształt
Mam ochote na zmiane auta, ale na pewno wróce do BMW i na tą chwile myśle, że będzie to moje docelowe auto - jest zajebiste !
Wrażenia
5,0
Silnik
6 garów i turbo robi swoje ;] silnik powyżej 3k rpm kręci sie jak szalony i sprawia wrażenie, że chce więcej
4,0
Skrzynia biegów
1 bieg czasem nie chce wejść i trzeba wrzucić 2jke i spowrotem 1dynke, poza tym extra.
5,0
Układ jezdny
na 225/45/17 jedzie jak po sznurku, nie slyszalem jeszcze żeby nawet piszczały opony, w zakrętach nie przechyla. najlepiej czuć precyzje w górach na częstych zakretach - czuć jak auto pchają tylne koła a całość jedzie tam gdzie chcemy - extra
Komfort
5,0
Widoczność
kwestia wyczucia jak w każdym aucie (dla niekumatych są czujniki)
5,0
Ergonomia
idealnie, podłokietniki na wygodnej wysokości wszystko w zasięgu rąk - czuć że były zaprojektowane z myślą o kierowcy, regulowane zagłówki - kark sie nie męczy w długiej trasie. Skórzane kubełkowe fotele z el. sterowaniem i podgrzewaniem są idealne <3
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3L dizel w mieście w zime troche mu zajmuje nagrzanie sie, poza tym wszystko jak należy. co ciekawe ani razu nie mialem w niej zaparowanych szyb i gąbka po poprzednim aucie leży nieużyta od zmiany wozu ;)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duża fura, nie mam porównania do większych więc nie porównam.
5,0
Wyciszenie
140 i mozna gadać nie podnosząc głosu do 110 nawet szeptem moznaby mowić
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszt utrzymania nie jest niski :) części/przeglądy/paliwo swoje kosztuje tym bardziej jak chce sie utrzymać auto w \"bazowej\" kondycji nawet na dobrej klasy zamiennikach
5,0
Stosunek jakość/cena
za 30k można mieć e46 z najwyższej półki, które wyjeżdżając z salonu kosztowało pewnie prawie 200k pln a po 10-12latach po tym aucie w ogole nie widać wieku ani przebiegu. wszystko dzięki zastosowaniu materiałów z górnej półki i precyzji wykonania. moja 12 letnia 3jka wygląda lepiej niż większość nowych paro-letnich szewroletów/fiatów/opli itp
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
15k km ani jednej usterki (nie wliczam pękniętej sprężyny - byla juz mocno skorodowana i poprzedni właściciel olał sprawe)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
15k km bez problemu, 2x trasa ponad 3k km 0 stresu że coś sie stanie z autem.

On - zużycie paliwa dla silnika 330 d 184KM 135kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E46 Touring