Przeniesienie napędu
: Silnik i Zawieszenie. Jadąc czuć jak auto jest pchane przez tylne koła, przod prowadzi przez co jedziemy tam gdzie nas oczy poniosą. o elastyczności i wygodzie pisałem już wcześniej ;)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: Koroduje lewe nadkole - troche mnie to irytuje w takim aucie tego nie powinno byc
Zawieszenie
: Lekkie pukanie lewy tył - jeszcze nie zdiagnozowane
Silnik
: EGR sie poluzował i spaliny lekko leciały spod maski
5,0
Całokształt
Mam ochote na zmiane auta, ale na pewno wróce do BMW i na tą chwile myśle, że będzie to moje docelowe auto - jest zajebiste !
Wrażenia
5,0
Silnik
6 garów i turbo robi swoje ;] silnik powyżej 3k rpm kręci sie jak szalony i sprawia wrażenie, że chce więcej
4,0
Skrzynia biegów
1 bieg czasem nie chce wejść i trzeba wrzucić 2jke i spowrotem 1dynke, poza tym extra.
5,0
Układ jezdny
na 225/45/17 jedzie jak po sznurku, nie slyszalem jeszcze żeby nawet piszczały opony, w zakrętach nie przechyla. najlepiej czuć precyzje w górach na częstych zakretach - czuć jak auto pchają tylne koła a całość jedzie tam gdzie chcemy - extra
Komfort
5,0
Widoczność
kwestia wyczucia jak w każdym aucie (dla niekumatych są czujniki)
5,0
Ergonomia
idealnie, podłokietniki na wygodnej wysokości wszystko w zasięgu rąk - czuć że były zaprojektowane z myślą o kierowcy, regulowane zagłówki - kark sie nie męczy w długiej trasie. Skórzane kubełkowe fotele z el. sterowaniem i podgrzewaniem są idealne <3
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3L dizel w mieście w zime troche mu zajmuje nagrzanie sie, poza tym wszystko jak należy. co ciekawe ani razu nie mialem w niej zaparowanych szyb i gąbka po poprzednim aucie leży nieużyta od zmiany wozu ;)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duża fura, nie mam porównania do większych więc nie porównam.
5,0
Wyciszenie
140 i mozna gadać nie podnosząc głosu do 110 nawet szeptem moznaby mowić
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszt utrzymania nie jest niski :) części/przeglądy/paliwo swoje kosztuje tym bardziej jak chce sie utrzymać auto w \"bazowej\" kondycji nawet na dobrej klasy zamiennikach
5,0
Stosunek jakość/cena
za 30k można mieć e46 z najwyższej półki, które wyjeżdżając z salonu kosztowało pewnie prawie 200k pln a po 10-12latach po tym aucie w ogole nie widać wieku ani przebiegu. wszystko dzięki zastosowaniu materiałów z górnej półki i precyzji wykonania. moja 12 letnia 3jka wygląda lepiej niż większość nowych paro-letnich szewroletów/fiatów/opli itp
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
15k km ani jednej usterki (nie wliczam pękniętej sprężyny - byla juz mocno skorodowana i poprzedni właściciel olał sprawe)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
15k km bez problemu, 2x trasa ponad 3k km 0 stresu że coś sie stanie z autem.
On
- zużycie paliwa dla silnika 330 d 184KM 135kW
[l/100km]