Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E46 Touring

Obiektywny, 16 lat temu
Silnik 330 d 184KM 135kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 220 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
BMW Seria 3 E46 Touring 330 d 184KM 135kW 1999-2001 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Niesamowity moment obrotowy, który powoduje ból pleców przy przyspieszaniu z małych prędkości i jocker na twarzy przy wyprzedzaniu z prędkości np. 140 km/h
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : standardowo wymianie podlegają tuleje wahacza przedniego
5,0
Całokształt
Jeśli trójka to tylko z tym silnikiem. Zabawa jak przy 3.0 benz jednak o wiele tańsza w eksploatacji. Szanuj turbinę nie katuj na zimnym silniku a odwdzięczy Ci się bezawaryjną eksploatacją. Będziesz Miał Wydatki - slogan, który u mnie się nie potwierdził. I chwała Bogu! ;) Jak dla mnie jest to auto bliskie ideału.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nie na darmo silnik otrzymał wiele prestiżowych nagród w tym największą Engine of the Year! Kultura pracy, moc i moment oraz gang silnika to jest majstersztyk. Fenomenalne brzmienie i osiągi.
5,0
Skrzynia biegów
Zmienia niezauważalnie bez szarpnięć i większej straty mocy. Wzór do naśladowania. Na zimnym silniku jest wrażenie charakterystycznego przeciągania przy małych prędkościach obrotowych.
5,0
Układ jezdny
Koła 17\" opony 245 i na koleinach trzeba ją trzymać jak trzyma się dzikiego konia. Ale przecież o to chodzi! ;)) Tak poważnie to układ kierowniczy i zawieszenie charakterystyczne dla pozostałych modeli BMW jest rewelacyjne. Z czasem na krajowych drogach wybijają się tuleje wahaczy. Koszt wymiany (firmowe podzespoły) - 350 zł.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie przeszkadzają żadne grubaśne słupki a b czy c. Pozycja za kierownicą regulowana w wielu płaszczyznach. Przy parkowaniu pomagają czujniki. Ich obecność jednak nie musi być obowiązkowa.
5,0
Ergonomia
Lepiej być nie może. Wszystko pod ręką. Zero nieprzemyślanych akcji z przełącznikami czy obsługą czegokolwiek.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic dba o o komfort termiczny i właściwą wilgotność powietrza. Warto wybrać auto z grzanymi fotelami. Mała rzecz a cieszy...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Do 180 cm jest w sam raz. Samochód dla kierowcy i pasażera ale nie tylko. Z tyłu 2 osoby do 180 cm podróżują komfortowo. Wbrew niektórym opiniom nie odczuwa się dyskomfortu związanego z małą ilością miejsca.
4,0
Wyciszenie
Przy rozgrzanym dieslu jest przyjemnie. Mało ciekawe doznania akustyczne dochodzą z układu jezdnego - opony, dyfer...? Być może to tylko przypadłość mojego egzemplarza.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Biorąc pod uwagę moc silnika i jego pojemność - celujący + ! Średnie spalanie 8,2/100km jest wynikiem fantastycznym. Autostrada 1800 km prędkość 130-160 KM - 6,8l/100km !!!!! Przypomnijmy tylko poj. 3.0 + automat ....
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość kosztuję więc nie mówmy o kosztach, bo za cenę 6 letniej BMW E46 330D mozna kupić nowe auto z segmentu B...tylko po co?
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic nie napiszę, żeby nie zapeszyć ;)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyżej....
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E46 Touring