Przeniesienie napędu
: Napęd na tył jest wspaniały.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na diesla jest naprawdę dobrze. Auto doskonale sprawdza się w długich trasach. Przy prędkościach do 100km/h ma się jednak niedosyt, że to nie benzyna. Generalne wrażenie: szybko i dynamicznie jeździ się bardzo OK, natomiast powoli jeździ się średnio przyjemnie- mam wrażenie, że samochód się męczy. Elastyczność i osiągi zadowalające. Moje auto na hamowni ma 160KM bez żadnych chipów przy przebiegu 240 tys km.
5,0
Skrzynia biegów
Brak zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny jest bardzo wyrafinowany.
Komfort
5,0
Widoczność
OK
4,0
Ergonomia
Z tyłu mogłoby być odrobinę więcej miejsca na nogi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Doskonale to odbre określenie.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Do 100km/h jest przeciętnie ze wskazaniem na cicho, powyżej słychać już tylko przyjemny pomruk silnika.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto w trasi pali z reguły 6,5l, w mieście 8l, średnio wychodzi ok. 7.5l. Przy bardzo oszczędnej jeździe potrafi zejść do 5.5l, mniej się nie da.
5,0
Stosunek jakość/cena
Koszt zakupu w stosunku do jakości jest bardzo korzystny.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przeciętnie. Od czasu do czasu w warsztacie, ale nie ma tragedii.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymieniłem turbosprężarkę na nową i sprzęgło, poza tym nic się nie psuło.
On
- zużycie paliwa dla silnika 320 d 150KM 110kW
[l/100km]