Jestem zabujany w BMW i kolejne auto to też będzie bejca ale z tym silnikiem to jaja.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak to w dieslu poniżej 2000 obrotów dziura a potem ogień.
4,0
Skrzynia biegów
Żadnych problemów. Działa bardzo dobrze.
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Jak to w BMW, wszystko na swoim miejscu. Sterowanie radiem i tempomatem z kierownicy to miody.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy moim stylu jazdy szkoda gadać. Nie wypada źle a na autostradzie przy rozsądnej jeździe wypada bardzo dobrze.
3,0
Stosunek jakość/cena
BMW tanie nie jest, ale kto raz jeździł bejcą ten wie o co chodzi.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalające się żarówki na przodzie. Innych usterek brak.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik !!! Kolektor dolotowy i klapki sterujące przepływem powietrza, nie jestem pewien dlaczego (podobno ze względu na olej jakiego używa się w silniku) potrafią się złamać, taki kawałem metalu zostaje zassany do komory spalania i silnik do śmieci. W aucie tej klasy to absurd do tego jeszcze przy 85000km. Na diesla to żaden przebieg. W kolejnym silniku kazałem je mechanikowi zdemontować bo za filtrem powietrza też jest klapka sterująca przepływem powietrza i w zupełności wystarcza. Nie zauważyłem żadnych skutków ubocznych. Może ciut bardziej dymił.
Warto zwrócić na to uwagę przy kupnie tego auta.
On
- zużycie paliwa dla silnika 320 d 150KM 110kW
[l/100km]