Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E46 Touring

Michas, 13 lat temu
Silnik 320 d 150KM 110kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 298 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
BMW Seria 3 E46 Touring 320 d 150KM 110kW 2001-2006 - Oceń swoje auto
4,85
15% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : 2.0 i 150KM są odpowiednie do tego auta, jest moc i spalanie normalne, dobry KICKDOWN ze skrzynią automatyczną
5,0
Całokształt
Auto sprawdza się do dojazdów do pracy oraz do zapakowania całej rodziny i wypad w trasę. Po 3,5 roku mam już chrapkę na młodszą wersję - czyli E90.
Wrażenia
5,0
Silnik
150KM przy tych rozmiarach i wadze nadzwyczaj dobrze radzi sobie z tym autkiem, w automacie mam tzw. KICKDOWN jak nacisnę szybko gaz - w trasie przydaje sie lepiej niż redukcja na pół-automacie. Silnik jak zimy to glośny i niemiłosiernie klekocze, po 10 km milutko już pracuje. Typowy DIESEL
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia Automatyczna jest b.elastyczna - po prostu b.plynie zmiena biegi. Przebieg 300 kkm i pracuje niezawodnie. Wystrzegać się automatów w wersjach z silnikiem 3.0 - wiele przypadków awarii.
4,0
Układ jezdny
Lubi dobre drogi - wtedy prowadzenie na 5+. Na polskich koleinach myszkuje przodem (bo tylni naped i akurat u mnie opony 225). Zawieszenie bardziej twarde niż standard - i dobrze na zakrętach się spisuje.
Komfort
5,0
Widoczność
Przód i boki OK. Tył - trzeba się przyzwyczaić iż długi i na wyczucie się parkuje tyłem, lub wersje z czujnikami są dostępne. Ja potrafię parkować bez czujników :-)
5,0
Ergonomia
przecież to BMW ... Duży + za wyciszenie i spasowanie materiałów. Układ deski rozdzielczej \"nagietej\" do fotela kierowcy jest b.ergonomiczny. Dla pasażerów z tylu o wiele więcej miejsca niż np. w Audi A4 AVANT 2002 r.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK. Klimatronic choć jeszcze nie dwustrefowy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miałem kupić Audi A4 AVANT 2002 r. ... i w porównaniu z tym autem mój BMW Touring jest salonką i dla kierowcy i dla pasażerów (tylnie siedzenia w szczególności)
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie wzorowe - nawet uwzględniając głośny silnik na zimno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
AUTOMAT wcale nie pali aż tak dużo więcej - czytają opinie dot spalania manuali to mi wychodzi gdzies 0,7 l więcej. W trasie 5,8 - 6,5, miasto 7,5 - 8,5, w zimie w miescie na krótkich przjezdach to i pod 10 spali. Ceny filtrów BOSH nie odbiegają od innych marek. Nie warto jednak oszczędzać na klockach - to cięższy samochód i jak tanie klocki sie bierze - to po 20kkm trzeba ponownie wymieniać. Polecam TRW.
5,0
Stosunek jakość/cena
super komfortowe auto i trzyma klasę i niestety cene zakupu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
potrafi skrzypić przedni fotel pasażera ... oczywiście jak jedzie z nami pasażer
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak się dba o samochód to się jeździ bez poważnych usterek. Po zakupie auta były wymieniane świece żarowe - przy przebiegu ok. 190 tys. - jedna się urwała, dwóch mechaników rozłożyło ręce i chciało głowice zdejmować, z polecenia trafiłem do mechanika co roboty się nie boi i dał radę - choć za precyzyjną robotę 350 złociszy policzył.

On - zużycie paliwa dla silnika 320 d 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46 Touring 320 d 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
8,0
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E46 Touring