Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E46 Touring

2fast2furious , 14 lat temu
Silnik 320 d 150KM 110kW
Rok produkcji 2002
Przebieg: 250 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
BMW Seria 3 E46 Touring 320 d 150KM 110kW 2001-2006 - Oceń swoje auto
3,69
12% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : zero oznak starości pomimo 8 lat. mocne i solidne blachy, powłoka lakiernicza jak nowa.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : przekręciła się panewka na wale po przejechaniu 250kkm, silnik do remontu koszt około ( 3000PLN)
Układ elektryczny : ciagłe problemy elektroniczne
3,0
Całokształt
bardzo drogie auto w utrzymaniu. Juz w tym momencie wydałem około 15000PLN na serwisy i utrzymanie auta przy życiu, nie polecam dla osób z małym portfelem, będzie więcej stał niż jeździł o czym przekonałem sie na własnej skórze.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik pracuje równo, jak na diesla nawet cicha praca silnika o ile zawieszenie silnika jest na oryginalnych poduszkach.
4,0
Skrzynia biegów
Elastyczne biegi, wchodzą przy każdej prędkości i obrotach, u mnie zaobserwowałem problemy z wrzuceniem pierszego biegu ( tylko czasami, nie wiem czym może to być spowodowane)
4,0
Układ jezdny
Twarde zawieszenie jednak stuki i nierówności nawierzchni nie przenoszone są na kierownicę. Auto bardzo dobrze trzyma się drogi, w zakrętach bardzo trudno doprowadzić do zerwania przyczepności, jednak szerokie opony powodują duże problemy z utrzymaniem kierownicy na koleinach, których na naszych drogach jest naprawdę nie mało. Promień skrętu nie duży co jest ewidentnym minusem, niestety w wersji touring bardzo często trzeba zawracać \" na 3\".
Komfort
5,0
Widoczność
W kwestii widocznośći do przodu, do tyłu jak i na boki nie mam żadnych uwag. Jedynym minusem jest brak czujników cofania, bardzo ciężko wymierzyć odległość co do 5 cm w touring cofając do słupka lub latarni.
3,0
Ergonomia
Bardzo mało miejsca na nogi z tyłu. Pasażerowie o wzroście powyżej 185cm odczuwają dyskomfort po dłużej trasie, pomimo wygodnego podłokietnika z tyłu i systemu audio oryginalnie zamontowanego z za plecami.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dodatkowy system ogrzewania zamontowany oryginalnie w aucie to bardzo dobre rozwiązanie. W aucie gorąco po kilku chwilach nawet przy mrozie - 28 co wytestowałem na podlasu w naszą piękną zimę. Jeśli chodzi o wentylację, bardzo dobre nawiewy, które w mgnieniu oka likwidują nawet największą parę z szyb, nawet bocznych.
4,0
Wyciszenie
powyżej 140 km/h poziom hałasu we wnętrzu kabiny nieznacznie rośnie, jak na auto tej klasy powinno być trochę lepiej, dla porówniania VW Passat B6, gdzie nawet pomimo 160 km/h poziom hałasu jest naprawdę minimalny i słychać tylko szum opon ewentualnie nierówności które \"wybierają\" opony
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7-9l- miasto 6-7l trasa bardzo dobry wynik jak na 150 KM koszty napraw oszałamiające... BĘDZIESZ MIAŁ WYDATKI. Zwykle koszty około 3x większe niż na autach typu WV, Skoda. Auto awaryjne, nieustanne problemy z elektroniką oraz innymi ustarkami mechanicznymi
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto można kupić za naprawdę nie duże pieniadze, koszty utrzymania to już inna cena, jakość auta bardzo wysoka, karoseria pomimo 8 lat w stanie IDEALNYM, tak samo w środku jak nowe. Gdyby teraz miał na liczniku 50 kkm prawdopodobnie byłoby to w dalszym ciągu wiarygodne, zero oznak użytkowania na samochodzie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
popsuta prowadnica szyberdachu ( tapicerka) nie otwiera się. W zimę uszkodził się mechanizm tylniej szyby, trzeba było zablokować szybę, ponieważ po włączeniu przycisku cała szyba opadła :( Po umyciu auta problem z tylnią szybą, sama się otwiera aż do momentu wyschnięcia samochodu ( prawdopodobnie przetarta wiązka elektryczna). Ciągłe awarie komputera ASC, jedyna rada to wymiana na nowy. Uszkodzona mata AIR BAG w prawym fotelu pasażera. Stabe napinacze pasów, po odpięciu pasów nie wracają do pozycji wyjściowej, trzeba im pomóc.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po zakupie i przejechaniu 5 kkm uszedzona została turbosprężarka( koszt 3000PLN). Po kolejnych 10kkm do wymiany był elektrozawór sterujący pracą turbosprężarki(koszt 500 PLN), sterownik ASC/ABS( koszt 300PLN), mata AIR BAG (500PLN).

On - zużycie paliwa dla silnika 320 d 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
BMW Seria 3 E46 Touring