Karoseria
: Model po liftingu ciągle jeszcze akualny i może się podobać.
4,0
Całokształt
Bardzo udane i ładne auto,wyższa półka za cenę nowego autka z segmentu miejskiego:)
Wrażenia
4,0
Silnik
Elastyczny,cichy,szybki,ekonomiczny,największa zaleta ze na łańcuszku:)Przy 170 tys.przebiegu zaczyna pocić się turbina,ale to normalne w dzisiejszych dieslach. Jak się depnie w podłogę czarna chmura za autem:)
3,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń
4,0
Układ jezdny
Wspaniale się prowadzi,pomimo tego ,ze to touring nie zarzuca i jest komfortowy w zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Ograniczona trochę do tyłu przy cofaniu,ale w moim przypadku PDC bardzo pomocny.
4,0
Ergonomia
Wszystko w zasięgu ręki,nic więcej nie trzeba.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super grzeje zimą jeszcze lepiej chłodzi latem.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie ma co wymagać salonów we wnętrzu to tylko trójka.Kierowca nie narzeka.
4,0
Wyciszenie
Jak na diesla przystało nie da się ukryć co pracuje pod maską.Trochę denerwujące skrzypienie na nierównej drodze w okolicach szyb w przednich drzwiach,po delikatnym opuszczeniu szyb przestaje.Niektórzy zwalają winę na uszczelki ale to szyby,mały mankament \"3\" .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie po mieście na krótkich odcinkach 8-9l,w cyklu miesznym 6.5-7l,w długiej trasie nie problem zejść poniżej 5,5l przy wadze niemal 1600kg.Komputer oszukuje o jakiś 1l!!!
4,0
Stosunek jakość/cena
Auta nie są tanie,ale w pełni warte pieniędzy które kosztują.W końcu to największa konkurencja Audi i Mercedesa więc musi kosztować:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak narazie bez zastrzeżeń,z wyjątkiem lekkich oznaków korozji na spodzie przednich drzwi pasażera i tylnych po przekątnej,auto z pewnością nie bite(wada fabryczna)???
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przy tym przebiegu warto zwrucić już uwagę na turbinę i na maglownicę (naszych dróg nic nie wytrzyma).
On
- zużycie paliwa dla silnika 320 d 150KM 110kW
[l/100km]