Zawieszenie
: Silnik - bardzo elastyczny i ekonomiczny Hamulce - bardzo czułe i wydajne Zawieszenie - majstersztyk,trakcja wzorowa-Japończycy jeszcze długo muszą się uczyc
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik głośny tylko po rozruchu.Jest bardzo elastyczny.Kulyura pracy na wysokim poziomie
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynie średnio precyzyjna,zwłaszcza pierwszy bieg wchodzi ciężko.Poza tym ok.Podoba mi się krótki skok lewarka
5,0
Układ jezdny
Absolutna klasa światowa-rewelacja!!!W zakręty wchodzi jak na szynach,nic go nie wyprowadzi z równowagi
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Klasa światowa.Raj dla kierowcy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca jak król.Pasażerowie trochę gorzej,ale i tak nie jest zle
5,0
Wyciszenie
Doskonałe.Na biegu jałowym tak jak każdy diesel
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na 150 KM i wspaniałe osiągi to zużycie paliwa jest do zaakceptowania
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód ma klasę i prestiż,ale tylko dla znających się na rzeczy.Pozostali uznają tylko świecący tani bajer w postaci Peugotów czy np Renaultów itp
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mimo 221.000 km na razie spokój
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 320 d 150KM 110kW
[l/100km]