Szukaj

Ocena kierowcy - BMW Seria 3 E46 Touring

Emil, 12 lat temu
Silnik 328 i 193KM 142kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 187 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
BMW Seria 3 E46 Touring 328 i 193KM 142kW 1999-2000 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Właściwie to nie jestem zaskoczony, bo to moje piąte BMW z sześciocylindrowym silnikiem, albo nie! Ciągle jestem zaskoczony :)
4,0
Całokształt
Bardzo mi sie podoba to auto. Jedynie co mi przeszkadza, to mała ilość miejsca we wnetrzu w stosunku do wymiarów zewnetrznych.
Wrażenia
5,0
Silnik
6 cylindrów - co tu dużo gadać. Dźwięk, kultura pracy, rozwijanie mocy - ideał.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna produkcji ZF 5HP19 - trwała (oczywiście pod warunkiem regularnej wymiany oleju i filtrów), mocna. Mogłaby działać z większą szybkością, ale kultura przełączania biegów rekompensuje mi to.
5,0
Układ jezdny
Jak to w BMW - REWELACJA! Co prawda posiadam wersję na fabrycznym zawieszeniu i kołach 16\", więc na zakrętach nieco jej brakuje z precyzji aut na M-pakietowym zaw. i 17-19\" kołach, ale za to na naszych drogach nie jest hardcore-owo.
Komfort
3,0
Widoczność
No nie ma się co rozpisywać - mogło być lepiej, ale tragedii nie ma, szczególnie przy PDC.
5,0
Ergonomia
W każdym aucie tej marki to znak rozpoznawczy. Wszystko jest pod ręką i tam gdzie być powinno.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatrinik działa rewelacyjnie, płynnie zmienia rozkład nawiewów i temperaturę. Nie ma nagłych skoków siły nadmuchu i temp - jak to bywa w japońskich autach. Świetnym dodatkiem w mieście jest automatyczny układ obiegu wewnętrznego.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca nie jest dużo jak na auto tej klasy. Porównywalnie z Astrą II kombi. Chodzi tu o wnętrze i bagażnik. No i masa własna - tragedia - 1640kg!!! Więcej niż E39 528iA touring!!!
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie jest bardzo dobre i przy jeździe miejskiej i na trasie. Można jechać i 240 km/h i swobodnie rozmawiać czy słuchać muzyki.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po aucie z takim silnikiem, automatem i taką masą nie ma co oczekiwać, że bedzie paliło 10 l/100 km w mieście. Oczywiście przy bardzo delikatnej jeździe można uzyskać 12 l/100 w mieście i 8 l/100 w trasie, ale po co wtedy kupować 2,8??? Realnie: miasto 14,5-15,5 l/100, trasa: 10-11 l/100 oczywiście LPG.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena jest odzwierciedleniem jakości.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na wiek i przebieg auta jest ok. Poza \"usterkami\" spowodowanymi stanem naszych dróg, wymienilem czujniki wałków rozrządu i napinacz hydr. łańcucha rozrządu - łączny koszt - 320,- PLN.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Odpukać - nie zdarzyła sie rzadna usterka poważna.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 328 i 193KM 142kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
21,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla BMW Seria 3 E46 Touring 328 i 193KM 142kW
Średni koszt przejechania 100 km
45,00 zł
9,7
l/100km
18,0
l/100km
Zobacz dzienniki
BMW Seria 3 E46 Touring