Zawieszenie
: Kto nie jeździł ten nie wie o czym mówię.
5,0
Całokształt
Ładny,niezawodny,ekonomiczny i bardzo bezpieczny samochód.Polecam.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo dobry kompromis.Silnik bardzo oszczędny i ekonomiczny.Brak poważnych usterek.Regularnie serwisowany odwdzięczy się długą żywotnością.
4,0
Skrzynia biegów
Nie mam żadnych zastrzeżeń.Wszystko ok.
5,0
Układ jezdny
No i tu właśnie jest to gdzie BMW pozostawia konkurencję daleko,daleko w tyle.Cud miód i orzeszki.Miałem już 10 samochodów różnych marek,ale BMW i dłuuuugo nic!
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra.Ja nie mam żadnych problemów.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i dobrej jakości.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W porządku.Szybko się nagrzewa,a po włączeniu klimatyzacji błyskawicznie odparowywuje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dobrze z tyłu trochę mniej,ale nie jest źle w końcu to BMW 3,a nie BMW 5.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre nic nie słychać.Jedynie na wysokich obrotach słychać miły dla ucha pomruk silnika.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo dobrze!Jestem mile zaskoczony tym oszczędnym i niezawodnym silnikiem,a powiedzenie BMW(będziesz miał wydatki)to sobie można włożyć między bajki.Części zamienne są tańsze jak np.do audi czy VW.A poza tym nic poważnego się nie psuje!
4,0
Stosunek jakość/cena
Ktoś powie,że za te pieniądze można kupić inny większy i w dodatku diesla.Ale BMW to BMW.Prestiż bardzo dobre silniki i układ jezdny to niestety tylko BMW.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne wycieki płynu chłodniczego,podnośnik szyby od kierowcy,wycieraczka tył.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 318 i 118KM 87kW
[l/100km]