Inne
: Prowadzenie w bmw jest po prostu znakomite. Tak samo wygłuszenie w środku
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Układ chłodzenia
3,0
Całokształt
Przyjemny samochód do jazdy ale pod względem kosztów utrzymania i bezawaryjności skarbonka bez dna. Trzeba bardzo uważnie kupować i sprawdzać wiele różnych rzeczy ponieważ łatwo się naciąć. Większość bmw e46 to skatowane gruzy w cenie nie z tej ziemi.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik w porządku słyszałem dużo opinii, że za słaby i bardzo awaryjny ale tak naprawdę to nie był zły pod względem mocy, jednak były problemy z układem chłodzenia oraz czasami z poborem oleju - trzeba bardzo często sprawdzać stan. Na mokrym nawet dało się coś pobawić.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia pracowała dobrze
5,0
Układ jezdny
Auto prowadziło się bardzo dobrze. Powiedziałabym wręcz, że najlepiej ze wszystkich samochodów które miałem do tej pory (opel astra, renault laguna). Trzeba czuć respekt, bo to w końcu tył napęd w szczególności na mokrym asfalcie ale przy dobrej pogodzie jeździło się wyśmienicie.
5,0
Karoseria
Było małe ognisko korozji na klapie bagażnika ale to raczej wina poprzednich właścicieli. Podłoga, progi bardzo dobrze się trzymały jak na swoje lata
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z parowaniem szyb ani z klimą nie było żadnych problemów, jednak przez problem z układem chłodzenia działało np. tylko gorące powietrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trochę brakowało miejsca z tyłu, mimo że to kombi ale nie było tragedii
5,0
Wyciszenie
Jest to bardzo dobrze wyciszone auto nawet przy wyższych prędkościach typu 160-180kmh w środku można było spokojnie rozmawiać.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis niestety bardzo drogi, a mechanicy często nie byli zbyt pomocni. Dopiero po znalezieniu serwisu specjalizującego się w bmw problem został rozwiązany jednak. Najlepiej serwisować samemu mając możliwości
3,0
Stosunek jakość/cena
Autem naprawdę bardzo dobrze się jeździ, jednak jest bardzo awaryjne oraz kosztowne w naprawie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pierdoły typu tylna wycieraczka tak to z drobnostkami ok
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Częste usterki uniemożliwiające jazdę. Problem był z za dużym ciśnieniem w silniku przez co strzelały węże, chłodnica, zbiornik wyrównawczy. Płynu chłodzącego zużyłem z 10 razy więcej jak oleju
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 318 Ci 143KM 105kW
[l/100km]