Zawieszenie
: jakość wykonania, materiały użyte do wończenia wnętrza, bezawaryjność, przyjemność z prowadzenia
5,0
Całokształt
super samochód, bezawaryjny, mało traci na wartości
Wrażenia
4,0
Silnik
poj. 1.8 tylko w polu wyboru musiałem kliknąć 1.6 bo nie było automatu przy tym silniku, jak na tę pojemność zbiera się wystarczająco
5,0
Skrzynia biegów
automat pracuje doskonale, bezawaryjnie, bezobsługowy
5,0
Układ jezdny
prowadzi się bardzodobrze, szczególnie po zakrętach trudno wyprowadzić ją z równowagi, prowadzenie tego auta to sama przyjemność
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
z przodu 5+, z tułu 4
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie i klimatronic pracuja dobrze, podgrzewane fotele dopełniają całość na +
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest jeden z najmniejszych modeli, tak więc miejsca jest wystarczająco ale S-klasa to nie jest
4,0
Wyciszenie
jest wystarczajaco cicho w kabine, nawet przy dużych prędkościach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak zawsze oczekujemy spalania mniejszego ale średnia to między 10,5-12 litrów przy jeździe bez oszczędzania, na trasie przy 140km/h 10 litrów,raz jeździłęm jak niedzielny to spaliłem 7 litrów,jak do tej pory auto bezawaryjne, raz poszła jedna cewka 120zł, i to wszystko
5,0
Stosunek jakość/cena
do tej pory przejechałem 80 tys km
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przebiegu 88tys km poszłe cewka koszt nowej 120zł, co 2 lata trzeba przesmarować tylną wycieraczką bo się zacina
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przy 100 tys km regeneracja zawieszenia przedniego, koszt 600zł
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 316 i 116KM 85kW
[l/100km]