Po lifcie, z chromami i z silnikiem 3.0 D o którego dbamy auto jest niezawodne i piękne.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichy, suchy, szybki, żwawy, niezawodny, gdy jeździ się ekonomicznie oszczędny, gdy podjeżdżam na stację pracownicy pytają się mnie czy na pewno diesel bo nie chcą uwierzyć, że ten diesel nie robi "kle kle".
4,0
Skrzynia biegów
Biegi nie wyskakują, nie haczą aleeeee po tych 16 latach nie zmienia się ich tak płynnie i komfortowo + brakuje 6 biegu. :(
5,0
Układ jezdny
Auto z tył napędem i 184 konnym silnikiem potrafi oderwać się od asfaltu w deszczowy dzień, jednakże kontruje to od razu kontrola trakcji, która naprawdę świetnie się sprawuje i od razu wybija z poślizgu. Na suchym świetnie się trzyma drogi, pokonywanie zakrętów na dużej prędkości nie robi na układzie większego wrażenia.
4,0
Karoseria
Ruda na nadkolach, klapa. Zabezpieczenie lakieru super, nie ma zarysowań od otwierania drzwi (okolice klamki) jak w nowszych modelach Opla czy też innych marek. Auto z 2002 roku wygląda lepiej niż Kia z 2016. Autentyk.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Najwygodniejsze auto na świecie, jeśli siedzisz z przodu i leżysz przed kierownicą. ;)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super, bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To zależy jak leży, niby miejsce jest, ale jak ktoś lubi "leżeć przed kierownicą" to pasażer z tyłu za kierowcą nie ma praktycznie miejsca.
5,0
Wyciszenie
Ogromny plus auta, wyciszenie w tym aucie robi robotę. Na początku nie czułem i do dzisiejszego dnia tak jest, że jadę 200 km/h po przesiadce z Opla Astry G.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Każdy gada, że BMWWWW to takieeee wszyskoooo droooogieeee, pewnie katooowaneeeeee AAA WIESZ ILE DO PASSAAAATA KOSZTUJOM KLOCKI?
Jestem z tych ludzi którzy dbają o auta, kupuje oryginalne części a jak już mój portfel jest za mały, wybieram najwyższej jakości zamiennik i nie mam żadnych problemów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nic dodać nic ująć.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic z drobnych, jedynie gałka zmiany biegów lekko zadrapana = wymieniłem na nową.
Plus tunel środkowy pokryty tą zdzierającą się warstwą = warstwę zdarłem, tunel wyszlifowałem papierem i pokryłem warstwą lakieru do plastików (BOLL), reszta cacy wszystko dopięte na ostatni guzik.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na pół roku użytkowania i przejechanych 30 tys. kilometrów nic. Pamiętajcie, tylko 3.0 w dieslu, po face lifcie, istne piękno. Zalewać tylko na Shellu i wlewać tylko 5w30 Castrola, filtry oryginalne - nie oszczędzajcie na tym aucie a odpłaci wam.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 330d 184KM 135kW
[l/100km]